PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wirtualne biura alternatywą dla małych firm

  • Autor: propertynews.pl
  • 22 mar 2016 12:18

Wirtualne biura alternatywą dla małych firm wirtualne biuro

Właściciele firm, twierdzą, że biurko, laptop i internet wystarczą, żeby móc prowadzić swój biznes. Dzięki innowacyjnym technologiom, biuro może znajdować się wszędzie: w samochodzie, na lotnisku, w mieszkaniu. Innymi słowy – biuro jest tam, gdzie my.

REKLAMA

Coraz częściej na rynku pojawiają się firmy jednoosobowe, a ich właściciele prowadzą biznes z domu. Wirtualne biuro, może być dla nich odpowiednim rozwiązaniem. Zdarza się również, że środowisko, w którym wynajmujemy przestrzeń biurową, posiada słabą lokalizację, lub po prostu nie sprzyja współpracy i nawiązywaniu kontaktów – w tym przypadku przedsiębiorcy równie często decydują się na wynajęcie wirtualnego biura.

Według informacji Głównego Urzędu Statystycznego, każdego roku powstaje około 300 tysięcy nowych przedsiębiorstw. Wirtualne biura są dopasowanym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak również osób, które są zainteresowane zaistnieniem w profesjonalnym środowisku. Wirtualne biura to usługa oferowana przez licznie dostępne na rynku biura serwisowe. Polega między innymi na wynajęciu od firmy adresu do rejestracji naszej działalności, bez ponoszenia wysokich kosztów. Usługa ta dostępna jest przede wszystkim w dużych miastach, jednak największym zainteresowanie cieszy się zwłaszcza w Warszawie. Najemca wirtualnego biura otrzymuje również obsługę sekretariatu oraz dedykowaną linię telefoniczną. Taka opcja daje pewność, że każde połączenie do firmy zostanie odebrane, a wszystkie rozmowy profesjonalnie przeprowadzone.

Prestiżowy adres 

Jeśli prowadzisz firmę, a nie masz swojego biura - prestiżowy adres jest tym, co pomoże zabłysnąć.

- Niewątpliwie, prestiżowy biurowiec w centrum Warszawy podnosi wiarygodność firmy w oczach jej klientów i partnerów biznesowych. Jest to doskonała szansa dla tych, którzy chcą zarejestrować firmę w atrakcyjnej lokalizacji, jak również dla międzynarodowych firm, których działalność nie ogranicza się do jednej lokalizacji na mapie - mówi Hadley Dean, CEO Compass Offices na Europę, Bliski Wschód i Azję. – Przedsiębiorcy mogą posługiwać się adresem wirtualnym jako zarejestrowanym adresem biznesowym na papierze firmowym, na wizytówkach oraz na stronie internetowej. Ponadto możesz posiadać biuro w wielu lokalizacjach jednocześnie, aby pokazać globalną obecność firmy, bez konieczności wychodzenia z domu.

Eco-friendly

Posiadanie wirtualnego biura eliminuje dojazdy do pracy w związku z czym maleje zużycie benzyny co w konsekwencji przekłada się na mniejszą emisje spalin, które szkodzą środowisku. Ponadto następuje mniejsze zużycie naszego auta, dzięki czemu posłuży ono nam dłużej. Wynajem tradycyjnego biura wiąże się także z ogólnymi kosztami utrzymania, takimi jak: prąd, woda, gaz. W standardowym budynku biurowym procent całkowitego zużycia oświetlenia, ogrzewania, czy chłodzenia szacuje się na ok. 54 proc. do 71 proc. - w zależności od klimatu. Ponadto opłaty te mogą pochłaniać ponad 20 proc. ogólnych wydatków przedsiębiorstwa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M. 2016-03-23 11:01:11
    Sama korzystam z usług wirtualnego biura, dzięki czemu nie muszę płacić za wynajem lokalu. Ja korzystam z usług www.warszawska6.pl i jestem zadowolona.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.