PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Zmiana operatora gastronomicznego. Tak to zrobił Marynarska Business Park

Zmiana operatora gastronomicznego. Tak to zrobił Marynarska Business Park
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 gru 2018 15:36

Zmiana operatora lokalu gastronomicznego w kompleksie biurowym, w którym na co dzień pracuje ponad 2,5 tys. osób to duże wyzwanie logistyczne. Wszystkie etapy, począwszy od samego wyboru najemcy, poprzez remont restauracji, aż po jej otwarcie, muszą być planowane z myślą o komforcie osób pracujących w danej nieruchomości. Opisujemy w jaki sposób proces ten został przeprowadzony w Marynarska Business Park i co zadecydowało o wybraniu na nowego operatora Grupy Nutri Mind, a także jak powstał koncept Meet&Eat Marynarska.


  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 gru 2018 15:36

Zmiana w organizacji – niezależnie od powodu jej zaistnienia i obszaru, którego dotyczy – wymaga podejścia procesowego – wyznaczenia etapów, zadania konkretnych pytań i udzielenia na nie odpowiedzi oraz przestrzegania określonych zasad. Cały proces musi być transparenty i zrozumiały dla wszystkich, których bezpośrednio lub pośrednio dotyczy. Przykładem takiej zmiany w obiekcie biurowym jest wprowadzenie nowego operatora lokalu gastronomicznego. Jest to skomplikowane przedsięwzięcie z punktu widzenia zarządzania nieruchomością. Wymaga wcześniejszego planu oraz jego starannej realizacji i przede wszystkim zapewnienia komfortu osobom pracującym w kompleksie. W Marynarska Business Park (MBP) cała zmiana trwała nieco ponad rok. Rozpoczęła się od identyfikacji potrzeb najemców, poprzez wybór nowego dostawcy usług, przeprowadzenie prac remontowych, ustalenie oferty, a na otwarciu lokalu skończywszy. Na wszystkich etapach kluczowa była komunikacja z najemcami, która dotyczyła zarówno samej zmiany, jak i oferty nowego lokalu.

W MBP proces zmiany operatora lokalu gastronomicznego rozpoczął się od szczegółowej analizy zarówno potrzeb najemców, jaki i wymagań stawianych przez właściciela obiektu – firmę Heitman, oraz jego zarządcę i wyłącznego agenta – firmę JLL. Następnie wyselekcjonowani zostali dostawcy, którzy spełniali z góry określone kryteria. Ze względu na wielkość lokalu – blisko 800 mkw., najważniejszym z nich było doświadczenie w projektowaniu rozwiązań szytych na miarę. Podczas selekcji zwracano również uwagę na takie czynniki jak: model biznesowy, oferta produktowa czy ceny posiłków.

- Dla nas, jako właściciela MBP, ważna była przede wszystkim jakość serwowanego jedzenia oraz elastyczność w podejściu do potrzeb ponad 2,5 tys. osób pracujących w kompleksie - komentuje Izabela Kapil – vice President, Portfolio Management – Europe w Heitman. Dlatego nadrzędnym celem, zgodnym z zasadami employee-wellbeing, stało się zapewnienie najemcom dostępu do różnorodnych, zdrowych i smacznych dań, a także rozszerzenie menu o propozycje śniadaniowe. Wszystkie te elementy znalazły się w ofercie Grupy Nutri Mind, która otworzyła w kompleksie pierwszą w Warszawie restaurację Meet & Eat. Firma ma bogate doświadczenie w różnych projektach – prowadzi kantyny w biurowcach, punkty gastronomiczne w centrach handlowych, restauracje w hotelach, a także posiada ofertę cateringową. Ta różnorodność propozycji operatora pozwoliła stworzyć w MBP rozwiązanie dopasowane do potrzeb wszystkich użytkowników.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.