PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Znane czy oryginalne marki? Jak komercjalizować powierzchnie na parterze budynków

Znane czy oryginalne marki? Jak komercjalizować powierzchnie na parterze budynków
Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 maj 2019 08:45

Do wyboru najemców powierzchni handlowo-usługowej projektów mixed-use trzeba podejść bardzo indywidualnie. Marki i koncepty obecne na parterze mogą mieć kluczowy wpływ na wizerunek całej inwestycji. O tym, jak komercjalizuje się przestrzeń na parterze Hi Piotrkowska mówi Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 30 maj 2019 08:45

W skład Hi Piotrkowska wchodzi część hotelowa, biura, handel i usługi. Każda z funkcji rządzi się innymi prawami. Czym MMG kierowało się przy doborze najemców w parterowych częściach kompleksu?

Anna Polak: MMG ma w portfelu ponad 200 tys. mkw. powierzchni komercyjnej, w tym są to obiekty istniejące i projekty w fazie deweloperskiej. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny dla sukcesu danego projektu jest odpowiedni tenant-mix. Hi Piotrkowska jest naszym pierwszym projektem mixed-use, dlatego podczas komercjalizacji części handlowo-usługowej staraliśmy się połączyć doświadczenia z poprzednich realizacji oraz indywidualne podejście do tej inwestycji. Przy połączeniu wielu funkcji w jednym kompleksie kluczową determinantą jest lokalizacja, a w przypadku Hi Piotrkowska umiejscowienie obiektu, sąsiedztwo najważniejszej łódzkiej ulicy oraz głównego hubu komunikacyjnego, z którego codziennie korzysta ok. 50 tys. osób, w połączeniu z dużą liczbą potencjalnych klientów – nie tylko użytkowników kompleksu - poszerza zakres możliwości. Zatem to właśnie lokalizacja była głównym czynnikiem wpływającym na zagospodarowanie parterowych powierzchni handlowych budynku hotelu i wieży biurowej w kompleksie Hi Piotrkowska.

Jak w takim przypadku dobrać najemców do części handlowo-usługowych, by spełnić oczekiwania wszystkich użytkowników kompleksu, a jednocześnie zachęcić okolicznych przechodniów do wizyty w Hi Piotrkowska?

Upodobania i wymogi użytkowników budynków były i są dla nas priorytetem. Część biurowa jest – na obecną chwilę – jednym z nielicznych budynków klasy A+ w mieście, a tenant-mix parterów stanowi wartość dodaną projektu. W doborze kierowaliśmy się potrzebą realizacji codziennych potrzeb pracowników – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Żabka, drogerią Hebe, czy klubem fitness Just Gym, który zajmie ponad 1,7 tys. mkw. powierzchni na wyższych piętrach obiektu z komunikacją wejścia z parteru pasażu handlowego. Postawiliśmy na znane i lubiane marki, które mogą przyciągnąć również okolicznych mieszkańców.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.30.186
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.