PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

100 mln euro rocznie na ekspansję Grupy Muszkieterów

  • www.portalspozywczy.pl
  • 26 cze 2013 15:53

100 mln euro rocznie na ekspansję Grupy Muszkieterów

Grupy Muszkieterów nie zwalnia tempa ekspansji. Prezes spółki Marek Feruga zapowiada, że co roku na rozwój chce przeznaczać 100 mln euro. Tylko w 2013 roku w Polsce powstanie 30 sklepów Intermarche i Bricomarche. Kontynuowany będzie także rozwój własnej sieci stacji benzynowych przy supermarketach.

REKLAMA

- Strategia cenowa nie wpłynie negatywnie na poziom naszych inwestycji. Absolutnie nie chcemy zmniejszać wydatków na ekspansję, a wręcz odwrotnie, chcemy przeznaczać około 100 mln euro rocznie na inwestycje i rozwój naszych sieci w Polsce - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Marek Feruga. - 100 mln euro przeznaczymy na zakup terenów inwestycyjnych, ale też budowę nowych sklepów - dodał.

Powiedział, że w 2013 roku grupa planuje otwarcie 30 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché. - Posiadamy kilka ciekawych pomysłów dotyczących samego konceptu, jak i lokalizacji pod nowe sklepy. Kilka takich nowych rozwiązań jest w fazie negocjacji. Rozmawiamy np. z deweloperami nt. otwierania naszych sklepów na parterach wieżowców, które dynamicznie powstają w polskich miastach. Mamy jeszcze kilka innych pomysłów, o których w tej chwili powiedzieć jeszcze nie mogę - powiedział prezes.

- Mocno pracujemy nad dopracowaniem konceptu sklepu Intermarché do potrzeb galerii handlowych. Zdajemy sobie sprawę, że z jednym konceptem, który rozwijamy obecnie, nie podbijemy całego rynku - dodał.

Grupa pracuje też nad otwarciem konceptów Intermarche Express i wkrótce powinna rozpocząć testy dla tego rozwiązania. - Innym rozwiązaniem, nad którym aktualnie pracujemy, to sklepy typu Intermarché Express, czyli placówki o powierzchni ok. 500 mkw . Takie sklepy mogłyby się pojawić w dużych miastach w otoczeniu osiedli. W tej chwili pracujemy nad budżetem dla tego rozwiązania. Wkrótce powinniśmy rozpocząć testy. Nie jest wykluczone, że pojawimy się z tym konceptem w Warszawie i innych dużych miastach - powiedział.

Zaznaczył też, że na razie grupa nie planuje wprowadzenia w Polsce w ciągu najbliższych dwóch lat dodatkowego znaku handlowego Muszkieterów.
- Temat rozwoju konceptu Vilamarché (model polega na grupowaniu w jednej lokalizacji trzech różnych placówek: supermarketu spożywczego - Intermarché, supermarketu typu „dom i ogród" - Bricomarché oraz narzędziowo-usługowego - Roady - red.). jest jak najbardziej aktualny w Portugalii. Nie zdecydowaliśmy się jeszcze, żeby coś takiego wprowadzić w Polsce - powiedział.

- Mamy swoje rynki Muszkieterów, czyli supermarkety Intermarché i Bricomarché zlokalizowane w obrębie jednego parkingu. Zdarza się, że tworzymy własne mini-galerie handlowe, gdzie poszukujmy najemców wśród niekonkurencyjnych dla nas operatorów. Natomiast nie planujemy w najbliższym roku, czy dwóch, wprowadzenia dodatkowego znaku handlowego Muszkieterów - dodał.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA