PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

100 tys. klientów w Domu Handlowym Supersam

  • Autor: Propertynews.pl
  • 15 paź 2015 08:22

100 tys. klientów w Domu Handlowym Supersam Otwarcie Supersamu. Fot. Joanna Nowicka

Ponad 100 tys. klientów podczas trwającego cztery dni, wielkiego otwarcia. Taki wynik zanotował nowy Dom Handlowy Supersam w Katowicach, oferujący 76 punktów handlowo-usługowych. 24 z nich to marki, które po raz pierwszy pojawiły się w centrum Katowic. Koszt inwestycji wyniósł 56,7 mln euro.

REKLAMA

- 100 proc. wynajętej powierzchni handlowej i ponad 100 tys. klientów w pierwszy weekend otwarcia, to dowód na to, że Supersam już na starcie okazał się sukcesem. Obiekt idealnie uzupełnia ofertę centrum Katowic. Dodatkowo udało nam się uporządkować zaniedbaną część ul. Stawowej i zrewitalizować teren, na którym obecnie znajduje się Supersam. Nasza inwestycja została zrealizowana w pełni według założonego planu. Dostrzegają i doceniają to również najemcy. Pomimo, że Supersam został w pełni skomercjalizowany na długo przed otwarciem, do tej pory mamy kolejnych chętnych najemców zainteresowanych wynajmem powierzchni handlowej – mówi Michał Świerczyński, Venture Partner & Head of Retail Griffin Real Estate.

- Cieszę się, że mieszkańcy Katowic tak licznie odwiedzili DH Supersam podczas otwarcia obiektu. Na pierwszy weekend zaoferowaliśmy Klientom szereg atrakcji, promocji i konkursów. Dodatkowo, zdecydowana większość Najemców przygotowała na ten czas specjalne rabaty – podsumowuje Grażyna Morawiec-Jóźwicka, Dyrektor DH Supersam. – To jednak dopiero początek. Zamierzeniem DH SUPERSAM jest urozmaicenie i uzupełnienie istniejącej oferty handlowej centrum miasta. Przez cały rok w Supersamie czekać będzie na Klientów nie tylko atrakcyjna oferta zakupowa, ale też i kolejne interesujące wydarzenia – dodaje dyrektor Supersamu.

Stan skomercjalizowania obiektu na długo przed jego otwarciem wyniósł 100 proc. Na 23 tys. mkw. powierzchni handlowej znalazło się 76 punktów handlowo - usługowych oraz 5 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. W centrum znalazły 24 popularne marki, nieobecne do tej pory w centrum miasta: Empik, Pepco, Aldi, New Look, Monnari, Sportsdirect, Atlantic, Silesia Jeans, Szachownica, Grey Wolf, UrbanCity, Sergio Leone, TextilMarket, KIK, Passero, Strefa Diet, Hobby4Men, Top Secret, Zzadimo, Esotiq, Pafoscan Sport, Greenpoint, Strefa podróży i Fitness Jatomi. Przez cały czas funkcjonowania centrum, dla klientów dostępny jest dwukondygnacyjny parking naziemny na 400 miejsc. Jego użytkowanie przez pierwsze trzy godziny wizyty w centrum jest bezpłatne.

Inwestorem obiektu jest Griffin Real Estate, za jego zarządzanie odpowiada Knight Frank.

  • GGKKSS 2015-10-15 09:23:55
    co za bzdura! Empik był w Centrum miasta dopóki nie powstał SuperSam więc stwierdzenie, że był dotychczas nieobecny to chyba lekki brak wiedzy

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA