PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

100 tys. klientów w Domu Handlowym Supersam

  • Autor: Propertynews.pl
  • 15 paź 2015 08:22

100 tys. klientów w Domu Handlowym Supersam Otwarcie Supersamu. Fot. Joanna Nowicka

Ponad 100 tys. klientów podczas trwającego cztery dni, wielkiego otwarcia. Taki wynik zanotował nowy Dom Handlowy Supersam w Katowicach, oferujący 76 punktów handlowo-usługowych. 24 z nich to marki, które po raz pierwszy pojawiły się w centrum Katowic. Koszt inwestycji wyniósł 56,7 mln euro.

REKLAMA

- 100 proc. wynajętej powierzchni handlowej i ponad 100 tys. klientów w pierwszy weekend otwarcia, to dowód na to, że Supersam już na starcie okazał się sukcesem. Obiekt idealnie uzupełnia ofertę centrum Katowic. Dodatkowo udało nam się uporządkować zaniedbaną część ul. Stawowej i zrewitalizować teren, na którym obecnie znajduje się Supersam. Nasza inwestycja została zrealizowana w pełni według założonego planu. Dostrzegają i doceniają to również najemcy. Pomimo, że Supersam został w pełni skomercjalizowany na długo przed otwarciem, do tej pory mamy kolejnych chętnych najemców zainteresowanych wynajmem powierzchni handlowej – mówi Michał Świerczyński, Venture Partner & Head of Retail Griffin Real Estate.

- Cieszę się, że mieszkańcy Katowic tak licznie odwiedzili DH Supersam podczas otwarcia obiektu. Na pierwszy weekend zaoferowaliśmy Klientom szereg atrakcji, promocji i konkursów. Dodatkowo, zdecydowana większość Najemców przygotowała na ten czas specjalne rabaty – podsumowuje Grażyna Morawiec-Jóźwicka, Dyrektor DH Supersam. – To jednak dopiero początek. Zamierzeniem DH SUPERSAM jest urozmaicenie i uzupełnienie istniejącej oferty handlowej centrum miasta. Przez cały rok w Supersamie czekać będzie na Klientów nie tylko atrakcyjna oferta zakupowa, ale też i kolejne interesujące wydarzenia – dodaje dyrektor Supersamu.

Stan skomercjalizowania obiektu na długo przed jego otwarciem wyniósł 100 proc. Na 23 tys. mkw. powierzchni handlowej znalazło się 76 punktów handlowo - usługowych oraz 5 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej. W centrum znalazły 24 popularne marki, nieobecne do tej pory w centrum miasta: Empik, Pepco, Aldi, New Look, Monnari, Sportsdirect, Atlantic, Silesia Jeans, Szachownica, Grey Wolf, UrbanCity, Sergio Leone, TextilMarket, KIK, Passero, Strefa Diet, Hobby4Men, Top Secret, Zzadimo, Esotiq, Pafoscan Sport, Greenpoint, Strefa podróży i Fitness Jatomi. Przez cały czas funkcjonowania centrum, dla klientów dostępny jest dwukondygnacyjny parking naziemny na 400 miejsc. Jego użytkowanie przez pierwsze trzy godziny wizyty w centrum jest bezpłatne.

Inwestorem obiektu jest Griffin Real Estate, za jego zarządzanie odpowiada Knight Frank.

  • GGKKSS 2015-10-15 09:23:55
    co za bzdura! Empik był w Centrum miasta dopóki nie powstał SuperSam więc stwierdzenie, że był dotychczas nieobecny to chyba lekki brak wiedzy


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA