PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

14 najemców Galerii Jurajskiej przedłuża umowy

14 najemców Galerii Jurajskiej przedłuża umowy
fot. Galeria Jurajska
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 cze 2019 08:39

Najemcy Galerii Jurajskiej są zadowoleni z działalności w tym największym w Częstochowie centrum handlowym. Tylko w pierwszych tygodniach II kwartału 2019 roku aż 14 marek zdecydowało się na przedłużenie wygasających umów najmu z właścicielem obiektu.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 19 cze 2019 08:39

Zostają na dłużej

Marki, którym kończą się umowy najmu z Galerią Jurajską przedłużają je na kolejne lata. W ostatnich tygodniach taki ruch wykonało aż 14 dotychczasowych najemców częstochowskiej galerii, w tym aż 5 segmentu modowego. W sumie prolongaty objęły powierzchnię aż 6750 m kw.

Wśród brandów, które dalej będą obecne w Jurajskiej znaleźć można najemców niemal z każdego segmentu oferty, w tym m.in. Cinema City, McDonald’s, H&M, Pawo, Solar, Selini, Levi’s, RTV EURO AGD, Twoje Soczewki, kwiaciarnię Clivia, kantor Exchange Group czy biuro podróży TUI.

- Marki, które raz nam zaufały, podtrzymują to zaufanie i dalej inwestują w swój rozwój w Galerii Jurajskiej. Ten pozytywny trend widzimy zarówno wśród dużych graczy rynkowych, w tym polskich i zagranicznych sieci, jak również wśród lokalnych biznesmenów, którzy prowadzą u nas swoje własne koncepty lub franczyzy - mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektor Galerii Jurajskiej.

Co ważne, ostatnie decyzje to nie odosobnione zjawisko. Tylko w ciągu ostatniego roku aż 30 najemców przedłużyło umowę najmu z Galerią Jurajską. 15 zdecydowało się na dodatkowe inwestycje np. powiększenie lokalu, remont lub przeprowadzkę do nowego lokalu. W większe lokale zainwestowały m.in. marki: Cropp, House, Sinsay czy Bajkowy Labirynt.

- Galeria Jurajska jest w 100 proc. wynajęta. Jest to poziom komercjalizacji, jaki osiągnęliśmy pod koniec ubiegłego roku. Ten wynik to także spora zasługa obecnych najemców, którzy pomimo kończących się umów, decydują się zostać u nas na kolejne lata. To pokazuje jak dobrym domem dla wielu marek jest dziś nasze centrum handlowe - mówi Borecka - Suda.

Pozycja Jurajskiej coraz mocniejsza


Ale nie tylko to przekonuje dziś najemców. Za decyzjami o przedłużeniu umów stoją przede wszystkim twarde dane. Przykład? Galeria Jurajska to dziś jedno z nielicznych centrów handlowych, które utrzymuje rosnący fooftall pomimo obowiązującej od ponad roku ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta.

W 2018 roku zakupy zrobiło tu ponad 7,2 mln klientów, tj. o blisko 3 proc. więcej niż w 2017 roku. Także pierwsze pięć miesięcy 2019 roku pokazują, że ten trend Jurajska dalej utrzymuje, pomimo spadków na polskim rynku. Tylko od stycznia do maja Jurajska zanotowała aż 4,4 proc. wzrost liczby klientów w stosunku do tego samego okresu w 2018 r.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.113.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.