PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

14 sklepów, różne formaty. Baltona zakończyła inwestycję na Okęciu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 kwi 2019 12:08

Przed Świętami Wielkanocnymi Baltona otworzyła ostatni z 14 sklepów na Lotnisku Chopina. Tym samym, spółka zakończyła całość inwestycji prowadzonej na Okęciu.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 23 kwi 2019 12:08

Baltona prowadzi 14 sklepów na największym polskim lotnisku o łącznej powierzchni niemal 3 tys. mkw. Umowa na najem lokali w obu terminalach Lotniska Chopina została podpisana z Przedsiębiorstwem Państwowym „Porty Lotnicze” w maju 2018 r. Przestrzeń obejmuje 46 proc. powierzchni handlowej na warszawskim lotnisku. Baltona sukcesywnie przejmowała kolejne lokale, a prace adaptacyjne prowadzone były w bardzo szybkim tempie.

Od lipca 2018 roku przeprowadziliśmy de facto 16 adaptacji, ponieważ, aby zapewnić pasażerom możliwość zrobienia zakupów w naszych sklepach na Okęciu, w pierwszej kolejności otworzyliśmy dwa lokale tymczasowe, które zamknęliśmy w połowie stycznia, po otwarciu największego sklepu Duty Free. Wtedy też przystąpiliśmy do ich ponownej adaptacji – mówi Piotr Kazimierski, prezes zarządu Baltony. – To były najszybciej prowadzone prace inwestycyjne na Okęciu.

W całym procesie inwestycyjnym Baltona korzystała ze wsparcia najlepszych specjalistów – projektantów, architektów, ekip wykonawczych, wyspecjalizowanymi w pracy przy tego typu obiektach. Elementy wykończeniowe do inwestycji na Okęciu sprowadzone zostały m.in. z Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji czy Stanów Zjednoczonych.

Sklepy nowego operatora wyróżnia projekt aranżacji powierzchni handlowej oraz nowe, interesujące formaty. Największy sklep Duty Free o powierzchni ponad 1,2 tys. mkw. wyróżnia się niespotykaną dotąd w tej części Europy multimedialnością. Tysiące świetlnych elementów dekoracyjnych współgrają z treścią na ekranach, co tworzy niezwykłe przedstawienie barw, świateł i dźwięków, dostarczając pasażerom wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Kolejnym formatem zasługującym na szczególną uwagę jest sklep „Spirit of Poland”, oferujący wysokiej klasy produkty z Polski, w tym wyroby regionalne – m.in. słodycze, alkohole czy rękodzieło. Ten nowoczesny koncept nawiązujący do najlepszych polskich tradycji znajduje się już we wrocławskim porcie lotniczym.

Operator stawia na polskie marki także w butikach modowych, które znaleźć można w obu strefach – Schengen i Non Schengen. Otwarty 17 kwietnia br. Fashion Boutique posiada wyselekcjonowaną ofertę polskich marek i projektantów, takich jak Robert Kupisz, Lidia Kalita, BOHOBOCO, Ania Kruk czy Mission Swim. Nowy koncept wyróżnia szeroki wybór wysokiej jakości ubrań i akcesoriów w przystępnej cenie. Kolejne formaty to sklepy typu „convenience” ofertujące m.in. prasę, książki, akcesoria podróżne czy pamiątki z Polski.

Obok szerokiego i dopasowanego do potrzeb pasażerów asortymentu, oferujemy podróżnym unikalne doświadczenia zakupowe. Naszą ofertę dobieramy tak, aby zaprezentować to, co w Polsce najlepsze. Pasażer oczekuje najwyższej jakości i jednocześnie oryginalnych, niedostępnych na szeroką skalę produktów. Dlatego stawiamy na bliską współpracę z markami, dzięki czemu możemy spełniać te oczekiwania – podkreśla Piotr Kazimierski.

Na polskich lotniskach sklepy Baltony znajdziemy m.in. w Warszawie, Katowicach, Rzeszowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Poznaniu oraz w Modlinie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.209.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.