PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

150 mln zł wydali klienci w rozbudowanej Silesii City Center

  • Autor: Propertynews.pl
  • 18 paź 2012 14:26

150 mln zł wydali klienci w rozbudowanej Silesii City Center

Od października 2011 do września 2012 roku powiększone centrum handlowe Silesia City Center odwiedziło 14,2 mln klientów. W sklepach wydano łącznie 150 mln złotych.

REKLAMA

- 2012 jest rekordowy dla centrum, zarówno pod względem liczby odwiedzających, jak również obrotów. I pomimo tego, że od rozbudowy mija równy rok, tendencja wzrostowa wciąż się utrzymuje - mówi Ewa Marcinek, dyrektor nieruchomości Silesia City Center.

Dzięki rozbudowie w Silesii przybyło ponad 60 punktów usługowo-handlowych i dodatkowe 20 tys. mkw.

Silesia City Center odwiedza miesięcznie od 1,2 do 1,5 miliona klientów. Z badań SMG/KRC Millward Brown wynika, że aż 65 proc. mieszkańców regionu, jako miejsce swoich zakupów wskazuje dziś Silesię.

- Nowe sklepy w świeżo wybudowanej części, ale także w tzw. „starej" części, do tego większość obecna tylko w Silesii, efekt nowości, skala projektu, jakim była rozbudowa, a do tego powiększona strefa rozrywki, zdrowia i urody, czy strefa restauracyjna. To wszystko składa się na to, że Silesia City Center od prawie roku jest najczęściej odwiedzanym centrum w regionie i nic nie wskazuje na to, żeby ta sytuacja miała się zmienić. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że 2012 rok Silesia zakończy z liczbą ponad 15 milionów klientów, pobijając tym samym własny rekord odwiedzin - mówi Ewa Marcinek.

W Silesia City Center jest obecnie ponad 310 punktów usługowo-handlowych. Z czego ponad 70 proc. stanowią sklepy z ubraniami, dodatkami i biżuterią. W większości są to sklepy sieciowe, ale Silesia ma także kilkanaście salonów z markami dostępnymi na Śląsku wyłącznie w centrum np. La Mania, Calvin Klein Jeans, Rage Age by Czapul, Burberry, Tommy Hilfiger czy Furla.

- Rozbudowa dołożyła nam sklepy, na które mieszkańcy Śląska od lat czekali aż pojawią się w Silesia City Center. W tym 5 najbardziej pożądanych: GAP, H&M, KappAhl, River Island, New Look i Stradivarius. Za miesiąc z kolei otworzy się Terranova, sklep, który w 2011 roku zajął drugie miejsce na liście najbardziej pożądanych w Silesii, zaraz za H&M. Patrząc na taki zestaw najemców, uzupełniony o unikalne marki luksusowe, Silesia może spokojnie konkurować przez lata nie tylko z centrami w regionie, ale także galeriami w Krakowie czy Warszawie - podsumowuje Marcinek.

  • sha 2012-10-19 11:09:39
    150mln przez rok! Czyli 310 punktów handlowych miało miesięczny obrót 12,5 mln zł??????


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA