PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

18-procentowy wzrost przychodów spółki Redan w 2011 roku

  • Autor: PAP
  • 16 sty 2012 08:57

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Redan SA osiągnięte w grudniu 2011 roku wyniosły 46,1 mln zł i były wyższe o 10 proc. od osiągniętych w grudniu 2010 roku - podała firma w komunikacie. Firma poinformowała też, że przychody w całym 2011 roku były wyższe od zrealizowanych rok wcześniej.

REKLAMA

Sprzedaż na rynku dyskontowym w grudniu 2011 roku wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 12 proc. od sprzedaży osiągniętej w grudniu 2010 roku, zaś na rynku modowym 21,1 mln zł i była wyższa o 8 proc. wobec analogicznego okresu 2010 roku.

Szacunkowa wartość marży handlowej (przychody ze sprzedaży pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) spółki Redan w grudniu 2011 roku wzrosła o 4 proc. w porównaniu do tego samego okresu 2010 roku. Grupa Redan odnotowała wzrost wolumenu marży, zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym, odpowiednio 13 i 5 proc.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów za cały 2011 rok wyniosła 381,8 mln zł. "Oznacza to, że przedstawiona w raporcie (...) prognoza przychodów ze sprzedaży netto na 2011 roku została zrealizowana" - podała firma.

Przychody osiągnięte w 2011 roku były wyższe o 18 proc. od zrealizowanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 16 proc. osiągając poziom 196,7 mln zł. Na rynku modowym sprzedaż zwiększyła się o 21 proc., a jej wartość wyniosła 185,1 mln zł.

Szacunkowa wartość skonsolidowanej marży handlowej na sprzedaży towarów za 2011 roku wyniosła 174,5 mln zł. Jest to wartość zgodna z prognozowaną na 2011 roku. Oznacza to wzrost o 19 proc. w porównaniu do roku 2010 r. Na rynku dyskontowym osiągnięto wzrost wolumenu marży o 16, zaś na rynku modowym 20 proc.

Sprzedaż i marża sklepów porównywalnych (czyli funkcjonujących w tym samym okresie roku 2010 i 2011) części dyskontowej w 2011 roku pozostała na zbliżonym poziomie. Sklepy porównywalne rynku modowego poprawiły swoje wyniki - sprzedaż wzrosła o 3, a marża o 6 proc.- podaje firma.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA