PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

18-procentowy wzrost przychodów spółki Redan w 2011 roku

  • Autor: PAP
  • 16 sty 2012 08:57

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Redan SA osiągnięte w grudniu 2011 roku wyniosły 46,1 mln zł i były wyższe o 10 proc. od osiągniętych w grudniu 2010 roku - podała firma w komunikacie. Firma poinformowała też, że przychody w całym 2011 roku były wyższe od zrealizowanych rok wcześniej.

REKLAMA

Sprzedaż na rynku dyskontowym w grudniu 2011 roku wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 12 proc. od sprzedaży osiągniętej w grudniu 2010 roku, zaś na rynku modowym 21,1 mln zł i była wyższa o 8 proc. wobec analogicznego okresu 2010 roku.

Szacunkowa wartość marży handlowej (przychody ze sprzedaży pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) spółki Redan w grudniu 2011 roku wzrosła o 4 proc. w porównaniu do tego samego okresu 2010 roku. Grupa Redan odnotowała wzrost wolumenu marży, zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym, odpowiednio 13 i 5 proc.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów za cały 2011 rok wyniosła 381,8 mln zł. "Oznacza to, że przedstawiona w raporcie (...) prognoza przychodów ze sprzedaży netto na 2011 roku została zrealizowana" - podała firma.

Przychody osiągnięte w 2011 roku były wyższe o 18 proc. od zrealizowanych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 16 proc. osiągając poziom 196,7 mln zł. Na rynku modowym sprzedaż zwiększyła się o 21 proc., a jej wartość wyniosła 185,1 mln zł.

Szacunkowa wartość skonsolidowanej marży handlowej na sprzedaży towarów za 2011 roku wyniosła 174,5 mln zł. Jest to wartość zgodna z prognozowaną na 2011 roku. Oznacza to wzrost o 19 proc. w porównaniu do roku 2010 r. Na rynku dyskontowym osiągnięto wzrost wolumenu marży o 16, zaś na rynku modowym 20 proc.

Sprzedaż i marża sklepów porównywalnych (czyli funkcjonujących w tym samym okresie roku 2010 i 2011) części dyskontowej w 2011 roku pozostała na zbliżonym poziomie. Sklepy porównywalne rynku modowego poprawiły swoje wyniki - sprzedaż wzrosła o 3, a marża o 6 proc.- podaje firma.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA