PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

2016 - rokiem wzrostów i nowych projektów w Neinver

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lut 2017 16:56

2016 - rokiem wzrostów i nowych projektów w Neinver fot. Factory

Neinver odnotował bardzo dobre wyniki sprzedaży i odwiedzalności w zarządzanych przez siebie centrach outlet na sześciu europejskich rynkach w 2016 roku. Globalnie sprzedaż wzrosła  o 10 proc., osiągając poziom 1,183 mld EUR. W Polsce centra Neinver zwiększyły sprzedaż średnio o 14 proc.

REKLAMA

W 2016 r. otwarto Viladecans The Style Outlets - pierwsze centrum w Obszarze Metropolitalnym Barcelony, podpisano umowę joint venture z The Prague Outlet (umożliwiającą Neinver ekspansję na rynek czeski) oraz dodano Halle Leipzig The Style Outlets do portfolio zarządzanych obiektów.

Centra funkcjonujące pod markami The Style Outlets i Factory osiągnęły w ubiegłym roku łączną sprzedaż na poziomie 1,183 mld EUR, co daje 10 proc. wzrost względem roku wcześniejszego. Odwiedziło je 50,2 mln klientów, czyli 8 proc. więcej niż w 2015 r. Średni poziom komercjalizacji wyniósł 96 proc.

Hiszpańska firma Neinver specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Jest drugim największym w Europie operatorem outletów, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce.

– Wyniki zanotowane na wszystkich rynkach potwierdzają skuteczność naszego modelu zarządzania, opartego na specjalistycznej wiedzy, jasnej i efektywnie wdrażanej strategii oraz dogłębnej znajomości rynku. Neinver będzie nadal ściśle współpracować z markami obecnymi w naszych centrach, aby zapewnić obopólne korzyści i nieustannie wzmacniać pozycję lidera europejskiego sektora outlet – powiedział Carlos González, dyrektor zarządzający Neinver.

Prowadzone przez Neinver centra outlet mają wielu popularnych najemców, znanych z wysokiej jakości oferowanych produktów. Są to m.in. Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, Adidas, VF Group (Timberland, Vans, Wrangler), Armani, Missoni, The Kooples, Harmont & Blaine czy El Ganso.

Wzrost sprzedaży i odwiedzalności na wszystkich rynkach

Na koniec 2016 roku, działalność firmy w każdym z krajów wykazała znaczny wzrost względem roku poprzedniego. Najlepiej wypadła Francja, gdzie sprzedaż poszybowała o 18 proc., a odwiedzalność okazała się większa o 16 proc., przekraczając poziom 1,7 mln klientów.

W Polsce centra Neinver zwiększyły sprzedaż średnio o 14 proc. i przyciągnęły 15 mln odwiedzających, czyli 10 proc. więcej niż w 2015 r. Factory pozostaje wiodącą marką outlet w kraju.

- Bardzo dobre wyniki centrów Factory w Polsce jak również outletów w pozostałych pięciu krajach, to efekt wieloletniego doświadczenia Neinver w zarządzaniu. Starannie dobieramy marki, które oferujemy naszym klientom, wprowadzamy nowe usługi i dbamy o skuteczną promocję – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager Neinver w Polsce. Europejscy konsumenci są coraz bardziej świadomi – szukają produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach, również w Polsce, gdzie rynek outletowy wciąż się rozwija – dodaje.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA