PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

2016 - rokiem wzrostów i nowych projektów w Neinver

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 lut 2017 16:56

2016 - rokiem wzrostów i nowych projektów w Neinver fot. Factory

Neinver odnotował bardzo dobre wyniki sprzedaży i odwiedzalności w zarządzanych przez siebie centrach outlet na sześciu europejskich rynkach w 2016 roku. Globalnie sprzedaż wzrosła  o 10 proc., osiągając poziom 1,183 mld EUR. W Polsce centra Neinver zwiększyły sprzedaż średnio o 14 proc.

REKLAMA

W 2016 r. otwarto Viladecans The Style Outlets - pierwsze centrum w Obszarze Metropolitalnym Barcelony, podpisano umowę joint venture z The Prague Outlet (umożliwiającą Neinver ekspansję na rynek czeski) oraz dodano Halle Leipzig The Style Outlets do portfolio zarządzanych obiektów.

Centra funkcjonujące pod markami The Style Outlets i Factory osiągnęły w ubiegłym roku łączną sprzedaż na poziomie 1,183 mld EUR, co daje 10 proc. wzrost względem roku wcześniejszego. Odwiedziło je 50,2 mln klientów, czyli 8 proc. więcej niż w 2015 r. Średni poziom komercjalizacji wyniósł 96 proc.

Hiszpańska firma Neinver specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Jest drugim największym w Europie operatorem outletów, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce.

– Wyniki zanotowane na wszystkich rynkach potwierdzają skuteczność naszego modelu zarządzania, opartego na specjalistycznej wiedzy, jasnej i efektywnie wdrażanej strategii oraz dogłębnej znajomości rynku. Neinver będzie nadal ściśle współpracować z markami obecnymi w naszych centrach, aby zapewnić obopólne korzyści i nieustannie wzmacniać pozycję lidera europejskiego sektora outlet – powiedział Carlos González, dyrektor zarządzający Neinver.

Prowadzone przez Neinver centra outlet mają wielu popularnych najemców, znanych z wysokiej jakości oferowanych produktów. Są to m.in. Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, Adidas, VF Group (Timberland, Vans, Wrangler), Armani, Missoni, The Kooples, Harmont & Blaine czy El Ganso.

Wzrost sprzedaży i odwiedzalności na wszystkich rynkach

Na koniec 2016 roku, działalność firmy w każdym z krajów wykazała znaczny wzrost względem roku poprzedniego. Najlepiej wypadła Francja, gdzie sprzedaż poszybowała o 18 proc., a odwiedzalność okazała się większa o 16 proc., przekraczając poziom 1,7 mln klientów.

W Polsce centra Neinver zwiększyły sprzedaż średnio o 14 proc. i przyciągnęły 15 mln odwiedzających, czyli 10 proc. więcej niż w 2015 r. Factory pozostaje wiodącą marką outlet w kraju.

- Bardzo dobre wyniki centrów Factory w Polsce jak również outletów w pozostałych pięciu krajach, to efekt wieloletniego doświadczenia Neinver w zarządzaniu. Starannie dobieramy marki, które oferujemy naszym klientom, wprowadzamy nowe usługi i dbamy o skuteczną promocję – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Manager Neinver w Polsce. Europejscy konsumenci są coraz bardziej świadomi – szukają produktów najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach, również w Polsce, gdzie rynek outletowy wciąż się rozwija – dodaje.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA