PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

209 mln zł przychodów Grupy Redan w I półroczu

  • Autor: PAP/Propertynews.pl
  • 08 lip 2013 08:51

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2013 r. wyniosła 35,5 mln zł i była o 8 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

REKLAMA

W ujęciu narastającym za 6 miesięcy 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 209 mln zł i była o 8 proc. wyższa w ujęciu r/r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec czerwca wynosiła 99,4 tys. mkw., co oznacza 7-proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2013 r. wynosił 19,3 mln zł, co oznacza poziom o 7 proc. wyższy niż w czerwcu ubiegłego roku. Sprzedaż po 6 miesiącach br. osiągnęła poziom 105,9 mln zł i była wyższa o 4 proc. r/r.

- W czerwcu poprawę obrotów uzyskaliśmy zarówno w segmencie modowym, jak i dyskontowym. Sprzedaż tego drugiego segmentu jest coraz bardziej obiecująca. Przychody w ujęciu rok do roku zwiększyły się o 7 proc. podczas gdy powierzchnia handlowa przyrosła zaledwie o 2 proc. Czerwiec był jednocześnie kolejnym po maju miesiącem, gdy TextilMarket notował większą dynamikę sprzedaży niż wynosiło tempo rozwoju sieci. To dla nas satysfakcjonujące dane, bo potwierdzają, że wdrożone zmiany w ofercie zostały pozytywnie przyjęte przez klientów zapewniając nam także poprawę efektywności tej części biznesu - podkreślił Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.  

Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 276 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,4 tys. mkw., co oznacza 2-proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2013 r. wynosiła 16,1 mln zł i była wyższa o 10 proc. od osiągniętej w czerwcu 2012 r. Sprzedaż po 6 miesiącach br. wynosiła 103 mln zł, i była wyższa o 12 proc. r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,0 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 10 proc. r/r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w czerwcu 2013 r. osiągnęła poziom 2 mln zł, co oznacza 39-proc. wzrost do czerwca 2012 r. Natomiast za 6 miesięcy sprzedaż wynosiła 13,4 mln zł, co oznacza wzrost o 51 proc. r/r.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA