27 nowych najemców w Galerii Katowickiej


27 nowych najemców zyskała Galeria Katowicka w 2018 roku. W minionych 12 miesiącach przedłużono też kilkadziesiąt umów, kolejne odważne projekty społeczne i akcje marketingowe - tak w dużym skrócie wyglądał rok 2018 w Galerii Katowickiej.
2018 okazał się kolejnym dobrym rokiem dla Galerii Katowickiej. W tym czasie, w porównaniu z i tak rekordowym 2017, wzrósł footfall - Galerię odwiedziło niemal 15,6 mln osób, przekraczane były progi1,4 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu. Takiejfrekwencji towarzyszyły obroty średnio na poziomie ponad 4 proc. Wskaźnik ten, w zestawieniu z 2017, również wzrósł.
W 2018 roku w obiekcie padł kolejny rekord dotyczący odwiedzalności - w piątek, 23 listopada, na zakupy do Galerii Katowickiej wybrało się ponad 84 tys. osób, a przez cały weekend – 183 tys. osób.
- 2018 to rok wyjątkowych zmian i ogromnych wyzwań, stojących przed Galerią Katowicką. Wyznaczyliśmy w nim sobie kilka najważniejszych celów do zrealizowania, m.in. utrzymanie wysokich wyników sprzedaży oraz odwiedzalności. Zadanie to zrealizowaliśmy – jesteśmy jednym z tych nielicznych obiektów w Polsce, który w 2018 roku podołał wyzwaniom narzuconym przez rynek i nowo powstałą konkurencję, kończąc rok na plusie zarówno jeśli chodzi o footfall, jak i obroty - mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.
Finałem intensywnej komercjalizacji, prowadzonej zgodnie z pozycjonowaniem obiektu, precyzyjnie zdiagnozowanymi potrzebami klientów i trendami rynkowymi, było otwarcie w Galerii Katowickiej 27 nowych sklepów, punktów usługowych i wysp. Nowa oferta objęła marki popularne, dopełniające tenant-mix, marki lokalne, jak również te debiutujące w mieście i regionie. Wśród najemców pojawili się m.in.: pierwszy w Katowicach salon marki Xiaomi - Mi Store, drugi w Polsce salon MINISO, salon sprzedaży dronów i akcesoriów DJI ARS, a także stacjonarny salon Iperfumy.pl by Notino, firmowy salon Timberland, salon masażu tajskiego THAI SABAI, ObagStore, biżuteria Verona czy Soczewki24.Równie wysokie wyniki osiągnęła rekomercjalizacja obiektu -ponad 30 kolejnych najemców przedłużyło umowy.Część najemców zmieniła lokalizację i poddała swoje salony remodelingowi - nowe wnętrza zyskali m.in. Jean Louis David, Marylin, T-Mobile, Felina, salon 4F czy Pijalnia Czekolady E. Wedel.Pojawiło się równieżwiele udogodnień podnoszących komfort przebywania w obiekcie, m.in. możliwość wypożyczenia wózka spacerowego dla dziecka, podgrzania posiłku dla malucha, strefa wymiany książek czy postój „kiss & ride”.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.