PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

3,5 mln klientów w ciągu 3,5 miesiąca, ale galeria nie zwalnia tempa

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 sty 2018 16:15

3,5 mln klientów w ciągu 3,5 miesiąca, ale galeria nie zwalnia tempa Galeria Północna

Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. W tym czasie odwiedziło ją prawie 3,5 mln gości. Do portfolio najemców od dnia otwarcia dołączyło jedenaście nowych marek.

REKLAMA

Kompleksowe portfolio ponad 200 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, nowoczesne kino Cinema City i fitness klub Calypso, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie hipermarketów Carrefour, szeroka oferta kawiarni i restauracji, a do tego liczne atrakcje i przestrzenie do wypoczynku - skate park, plenerowa siłownia, place zabaw dla dzieci i efektowny ogród na dachu.

- Wrześniowe otwarcie Galerii Północnej było jednym z największych retailowych wydarzeń 2017 roku w stolicy i z pewnością najbardziej znaczącą inwestycją dla północno-wschodnich rejonów Warszawy. Dzięki Galerii Północnej mieszkańcy Białołęki i okolic zyskali nie tylko dostęp do zaplecza handlowo-rozrywkowego, ale też swoje miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu, którego w tej okolicy bardzo brakowało - mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. Już na etapie budowy wiedzieliśmy, że okoliczni mieszkańcy nie mogą się doczekać otwarcia obiektu. Huczna inauguracja 14 września zgromadziła prawie 65 000 osób, milionowego klienta powitaliśmy zaledwie po czterech tygodniach działalności. Pierwszy kwartał zamykamy zaś znakomitym wynikiem prawie 3,5 miliona gości.

Wśród najemców obiektu znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci m.in. marki grupy LPP – Reserved, Mohito, House i Cropp, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC, jak i marki debiutujące w Polsce lub w Warszawie – Hamleys, 4faces, Homla, Newbie, czy salony odzieżowe Pink Woman, Zarina i Love Republic. Do Galerii Północnej przyciągnęła je lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy oraz nowoczesna koncepcja centrum, łącząca funkcje handlowe i rozrywkowe z troską i dbałością o środowisko. Po tych kilku miesiącach możemy powiedzieć, że oferta handlowa obiektu wpisała się w oczekiwania lokalnych mieszkańców. Od początku dużym zainteresowaniem cieszą się znane marki odzieżowe i sklepy z elektroniką. Białołęka jest młodą, rozwijającą się dzielnicą z dużą liczbą nowych inwestycji mieszkaniowych, dlatego nasi klienci chwalą także szeroki wybór sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz – wylicza Agnieszka Nowak.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES



PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA