PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

300 beaconów w łódzkiej Manufakturze

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 cze 2015 16:17

300 beaconów w łódzkiej Manufakturze

Wraz z premierą nowej aplikacji mobilnej, na terenie galerii handlowej Manufaktura zamontowano aż 300 beaconów. Jak na razie to rekord wśród polskich obiektów handlowych. Oprócz beaconów, umożliwiających personalizację ofert promocyjnych, aplikacja posiada inne funkcjonalności, jak np. pomoc przy parkowaniu pojazdu.

REKLAMA

Manufaktura włącza do programu promocyjnego wszystkich najemców, dlatego na jej terenie docelowo zostanie zamontowanych ponad 300 czujników, pracujących w technologii BLE (Bluetooth Low Energy) i odbierających sygnały ze smartfonów. - Zdecydowaliśmy się na użycie beaconów, bo z jednej strony to ogólnoświatowy trend, a z drugiej idealne, nowoczesne narzędzie wspomagające działania marketingowe - informuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.

W aplikacji użytkownicy znajdą przejrzyste zestawienie sklepów (alfabetyczne lub według branż) wraz z planem galerii handlowej. Mogą stworzyć listę ulubionych sklepów i na jej podstawie będą otrzymywać powiadomienia o promocjach, jeśli znajdą się w zasięgu odpowiednich beaconów. System wysyła maksymalnie pięć powiadomień dziennie, a jeśli w aplikacji będziemy zaznaczać wciąż inne ulubione miejsca, nadąży za naszym wyborem – i dostosuje powiadomienia do aktualnych preferencji.

Ciekawa jest część aplikacji poświęcona parkowaniu. Już w drodze do Manufaktury, użytkownik może sprawdzić natężenie ruchu na ulicach dojazdowych oraz obłożenie każdego z 11 parkingów wokół obiektu. Wystarczy jedno spojrzenie - parkingi, na których można swobodnie zostawić auto są zaznaczone na zielono, a te zajęte - na czerwono. W aplikacji są dostępne także szczegółowe dane dotyczące liczby wolnych miejsc na każdym z nich. Gdy kierowca wybierze już swój parking, opuszczając auto może w aplikacji zaznaczyć swoje miejsce. W powrotnej drodze do auta prowadzi go już GPS.

Kolejną ciekawą funkcjonalnością jest zakładka „Historia Fabryki”, która  wykorzystuje technologię Rozszerzonej Rzeczywistości (AR). Użytkownik może samodzielnie poznać historię dawnego imperium Izraela Poznańskiego, spacerując po rynku Manufaktury.  By dowiedzieć się co niegdyś znajdowało się np. w budynku kina, należy skierować obiektyw urządzenia na ten gmach, wybrać grafikę i przeczytać na ekranie informację o jego historii.

Można też korzystać z zakładki „Wydarzenia”, gdzie znajdą się informacje o najważniejszych atrakcjach oferowanych przez Manufakturę.

Aplikację można pobrać w Google Play (dla smartfonów pracujących w systemie Android) oraz w AppStore (dla iPhone’ów) lub zeskanować QR kod z naklejek informacyjnych w Manufakturze.

Aplikacja Manufaktury powstała w ramach działań Apsys Lab – projektu zrzeszającego ekspertów od najnowocześniejszych rozwiązań z dziedziny nowych technologii. Zespół pracuje nad technologiami mobilnymi, internetowymi oraz innowacjami cyfrowymi, działaniami w mediach społecznościowych, inteligentnymi rozwiązaniami w zakresie zarządzania i obsługi klienta.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA