PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

4,5 mln klientów w Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propetynews.pl
  • 29 wrz 2011 16:57

W okresie od stycznia do sierpnia 2011 roku, Galerię Jurajską odwiedziło ok. 4,5 miliona osób. Średnio w miesiącu w Jurajskiej notuje się ok. 540 tysięcy klientów - poinformowali przedstawiciele obektu.

REKLAMA

Jak czytamy w komunikacie, miesiące o największej odwiedzalności w Galerii Jurajskiej to marzec, lipiec, sierpień, październik oraz tradycyjnie grudzień. Systematycznie rośnie liczba klientów-turystów oraz podróżujących trasą DK1 (północ-południe Polski) i traktujących Galerię Jurajską jako przystanek w podróży.

W 2011 roku w Galerii Jurajskiej pojawiły się nowe sklepy i punkty gastronomiczne - ich łączna powierzchnia wyniosła ponad 4500 mkw. (stan na 28 września 2011 roku).

Największym nowym sklepem w Galerii Jurajskiej, otwartym w 2011 roku, jest TK Maxx (ponad 2800 mkw., ósmy sklep w Polsce), oferujący markowe odzież, buty, torebki, ale również np. akcesoria do domu i ogrodu. W 2011 roku otwarte zostały też sklepy Strellson (odzież męska) oraz Sesst (moda damska). Pod koniec sierpnia ruszył sklep Reporter, oferujący ubrania oraz dodatki dla kobiet i mężczyzn, a we wrześniu sklepy marki Tchibo (poza kawą również szeroka gama towarów ze świata mody czy wyposażenia domu) oraz Rifle (włoska odzież jeansowa).

Zmiany nastąpiły również w części gastronomicznej, gdzie otwarte zostały lokale Multifood STP oraz Kartonowy Chińczyk.

Jesienią tego roku w galerii pojawią się kolejne marki. Wśród nich będzie m.in. nowy sklep z odzieżą, obuwiem i dodatkami Massimo Dutti oraz salon marki Centro (obuwie i akcesoria). Oba sklepy zostaną otwarte w pierwszej połowie października.

Galeria Jurajska to nie tylko miejsce zakupów. W 2011 roku galeria nawiązała i umocniła współpracę z wieloma instytucjami publicznymi i organizacjami pożytku publicznego, nie tylko z Częstochowy i regionu częstochowskiego. W galerii regularnie odbywały się wydarzenia o zróżnicowanej tematyce, adresowane do różnych grup wiekowych - od dzieci w wieku przedszkolnym po seniorów.

Galeria Jurajska wspiera m.in. coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, instytucje sportowe i kulturalne (m.in. częstochowski Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji oraz Filharmonię Częstochowską) oraz lokalne organizacje pomocowe.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA