PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

4,5 mln klientów w Galerii Jurajskiej

  • Autor: Propetynews.pl
  • 29 wrz 2011 16:57

W okresie od stycznia do sierpnia 2011 roku, Galerię Jurajską odwiedziło ok. 4,5 miliona osób. Średnio w miesiącu w Jurajskiej notuje się ok. 540 tysięcy klientów - poinformowali przedstawiciele obektu.

REKLAMA

Jak czytamy w komunikacie, miesiące o największej odwiedzalności w Galerii Jurajskiej to marzec, lipiec, sierpień, październik oraz tradycyjnie grudzień. Systematycznie rośnie liczba klientów-turystów oraz podróżujących trasą DK1 (północ-południe Polski) i traktujących Galerię Jurajską jako przystanek w podróży.

W 2011 roku w Galerii Jurajskiej pojawiły się nowe sklepy i punkty gastronomiczne - ich łączna powierzchnia wyniosła ponad 4500 mkw. (stan na 28 września 2011 roku).

Największym nowym sklepem w Galerii Jurajskiej, otwartym w 2011 roku, jest TK Maxx (ponad 2800 mkw., ósmy sklep w Polsce), oferujący markowe odzież, buty, torebki, ale również np. akcesoria do domu i ogrodu. W 2011 roku otwarte zostały też sklepy Strellson (odzież męska) oraz Sesst (moda damska). Pod koniec sierpnia ruszył sklep Reporter, oferujący ubrania oraz dodatki dla kobiet i mężczyzn, a we wrześniu sklepy marki Tchibo (poza kawą również szeroka gama towarów ze świata mody czy wyposażenia domu) oraz Rifle (włoska odzież jeansowa).

Zmiany nastąpiły również w części gastronomicznej, gdzie otwarte zostały lokale Multifood STP oraz Kartonowy Chińczyk.

Jesienią tego roku w galerii pojawią się kolejne marki. Wśród nich będzie m.in. nowy sklep z odzieżą, obuwiem i dodatkami Massimo Dutti oraz salon marki Centro (obuwie i akcesoria). Oba sklepy zostaną otwarte w pierwszej połowie października.

Galeria Jurajska to nie tylko miejsce zakupów. W 2011 roku galeria nawiązała i umocniła współpracę z wieloma instytucjami publicznymi i organizacjami pożytku publicznego, nie tylko z Częstochowy i regionu częstochowskiego. W galerii regularnie odbywały się wydarzenia o zróżnicowanej tematyce, adresowane do różnych grup wiekowych - od dzieci w wieku przedszkolnym po seniorów.

Galeria Jurajska wspiera m.in. coroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, instytucje sportowe i kulturalne (m.in. częstochowski Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji oraz Filharmonię Częstochowską) oraz lokalne organizacje pomocowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA