PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

40 nowych sklepów Intermarche i Bricomarche powstanie w 2013 r.

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 kwi 2013 17:20

40 nowych sklepów Intermarche i Bricomarche powstanie w 2013 r.

Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące ponad 4,65 mld zł, pozwoliły Grupie Muszkieterów do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom i ogród" Bricomarché osiągnąć 9 proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Firma część zysków planuje przeznaczyć na ekspansję. W tym roku powstanie około 40 nowych placówek sieci oraz planowana jest realizacja nowych stacji benzynowych.

REKLAMA

W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały obroty na poziomie ponad 3,77 mld zł, co stanowi ponad 9-proc. wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liczba sklepów pod tym szyldem powiększyła się o 14 nowych punktów sprzedaży. W 2012 r. Intermarché z liczbą 41 stacji paliw zostało wiceliderem wśród sieci wielkopowierzchniowych oraz liderem pod kątem tempa rozwoju.

Sieć Bricomarché, oferująca produkty z segmentu „dom i ogród" osiągnęła 10,5-proc. wzrost obrotów w stosunku do poprzedniego roku. W 2012 obroty sieci wyniosły ponad 880 mln złotych.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA