PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

42 tys. pierwszych klientów Posnanii

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 paź 2016 17:31

42 tys. pierwszych klientów Posnanii Otwarcie centrum handlowego Posnania, fot. materiały inwestora

Wczoraj w Poznaniu spółka Apsys otworzyła Posnanię – największą w tym roku inwestycję handlową w Europie Środkowej o wartości 1,2 miliarda złotych. Ceremonię uświetniła aktorka, modelka, projektantka kolekcji modowej – Eva Longoria. W ciągu trwającej 4 godziny nocy zakupów Posnanię odwiedziło 42 tysiące klientów.

REKLAMA

W części oficjalnej otwarcia Posnanii wzięli udział m.in. przedstawiciele inwestora – Grupy Apsys, firm wykonawczych i najemców.

 – Tak duża frekwencja na otwarciu to dla nas dobry prognostyk. Zbudowaliśmy nowoczesną przestrzeń handlową, która jest atrakcyjna dla najemców, ale jest też miejscem gościnnym i przyjaznym. Posnania to koncept oparty na szerokim wyborze marek, komforcie klienta, designie i technologicznych nowościach – powiedział Benoit Charles, dyrektor generalny Apsys Polska.

Środową noc zakupów uświetniła swoją obecnością Eva Longoria, która wraz z jury – Łukaszem Jemiołem (projektantem mody), Anną Zejdler-Ibisz (redaktor naczelną Gali), Marceliną Zawadzką (modelką oraz prezenterką telewizyjną) i Anną Zeman (stylistką i kostiumografem) wybrała zwycięską kreację w konkursie dla młodych polskich projektantów Dress for the Star. Zaprojektuj sukienkę dla Gwiazdy. Eva Longoria zaprezentowała też klientom Posnanii swoją autorską kolekcję z serii The Limited uzupełnioną stylizacjami wybranymi w butikach centrum.

Wydarzenia towarzyszące wielkiemu otwarciu centrum potrwają do soboty, 22 października. Poprowadzi je Filip Chajzer, który na scenie i przed kamerami krążącymi po obiekcie porozmawia z klientami i całą plejadą zaproszonych gwiazd. Jessica Mercedes, Iza Miko, Basia Kurdej-Szatan i Mezo przetestują i opowiedzą o oferowanych przez Posnanię innowacyjnych usługach na nowo definiujących pojęcie wygody i przyjemności z zakupów. Atrakcje związane z inauguracją Posnanii potrwają do soboty. W tym czasie w kilkuset sklepach i markowych butikach w Posnanii czekać będą dalsze rabaty i promocje przygotowane przez Posnanię i dwutygodnik „Gala”. W sobotę 22 października czterodniowe atrakcje i specjalne promocje zakończy koncert Grzegorza Hyżego.

Posnania to nowoczesne centrum, które łączy funkcje zakupowe i usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. Jest to pierwsze na poznańskim rynku centrum, które oferuje: „hands free shopping”, „collect & try” i „valet parking”. Wiele udogodnień przygotowano też dla rodzin, rowerzystów oraz osób zmotoryzowanych.

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA