PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

4F powiększy sieć o 30 sklepów w 2014 roku

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 sty 2014 10:28

4F powiększy sieć o 30 sklepów w 2014 roku

Pierwsze otwarcia sklepów 4F przewidujemy już w I kwartale 2014 roku w Warszawie, Kaliszu, Radomiu i Lublinie - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Magdalena Dąbrowska, członek zarządu spółki OTCF. W następnych miesiącach marka pojawi się w kolejnych miastach Polski.

REKLAMA

Jaki był rok 2013 dla marki 4F, co było z punktu widzenia firmy najważniejszym wydarzeniem?

Strategicznym punktem było stworzenie nowego na rynku konceptu sklepów multibrandowych pod szyldem 4Faces. Pierwsze salony z tym logo powstały w IV kwartale 2013 roku w Poznaniu (pow. 400 mkw.) i Katowicach (pow. 800 mkw.). To nowe podejście do sklepu sportowego - szeroki wachlarz odzieży znanych na świecie marek uzupełniony o usługi takie jak możliwość testowania butów, analiza biomechaniki stopy, a w Katowicach diagnostyka wiązań narciarskich, odbarczanie butów narciarskich, serwis i doradztwo treningowo-dietetyczne. Dodatkowo w sklepie w Katowicach oprócz odzieży i akcesoriów dostępny jest także sprzęt (m.in. w sezonie zimowym narty, letnim rowery). Atutem sklepu jest jego innowacyjny wystrój oraz rozwiązania multimedialne: stół wielodotykowy, witryna interaktywna, ekrany, sprzęt treningowy.

Nowa marka to przełomowy moment dla spółki OTCF. To dowód na to, że się rozwijamy i mamy pomysł na kierunek tego rozwoju. W branży sportowej, w której wydaje się, że już wszystko było, proponujemy nowe rozwiązania, odkrywamy nowe obszary.

Największym zmartwieniem sieci handlowych ostatnich lat jest kryzys gospodarczy i malejąca konsumpcja. Jak to wygląda z perspektywy Państwa firmy?

Szczerze mówiąc nie odczuliśmy kryzysu. Intensywnie pracujemy nad rozwojem spółki, w tym nie tylko samej sieci sklepów, ale również siły i wizerunku wiodącej marki 4F. Budujemy i umacniamy pozycję pozostałych brandów - Outhorn, TuttoBene, 4Faces. Zauważamy efekty tej ciężkiej pracy. Pozwala nam to optymistycznie patrzeć w przyszłość.

Jakie są plany firmy na 2014? 

2013 rok zakończyliśmy ze 115 sklepami detalicznymi 4F. W roku 2014 nie zamierzamy zwalniać. Planujemy powiększenie sieci o kolejne 25-30 sklepów. Będziemy lokalizować salony w miastach i projektach, w których jeszcze nie jesteśmy obecni (tych istniejących i rozbudowywanych) oraz w nowych, planowanych inwestycjach. Pierwsze otwarcia przewidujemy już w I kwartale 2014 roku - Warszawa Złote Tarasy, Kalisz Amber, Radom M1, Lublin Felicity i sukcesywnie w kolejnych miesiącach marka będzie się pojawiała w kolejnych miastach w Polsce.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA