PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

4F powiększy sieć o 30 sklepów w 2014 roku

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 sty 2014 10:28

4F powiększy sieć o 30 sklepów w 2014 roku

Pierwsze otwarcia sklepów 4F przewidujemy już w I kwartale 2014 roku w Warszawie, Kaliszu, Radomiu i Lublinie - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Magdalena Dąbrowska, członek zarządu spółki OTCF. W następnych miesiącach marka pojawi się w kolejnych miastach Polski.

REKLAMA

Jaki był rok 2013 dla marki 4F, co było z punktu widzenia firmy najważniejszym wydarzeniem?

Strategicznym punktem było stworzenie nowego na rynku konceptu sklepów multibrandowych pod szyldem 4Faces. Pierwsze salony z tym logo powstały w IV kwartale 2013 roku w Poznaniu (pow. 400 mkw.) i Katowicach (pow. 800 mkw.). To nowe podejście do sklepu sportowego - szeroki wachlarz odzieży znanych na świecie marek uzupełniony o usługi takie jak możliwość testowania butów, analiza biomechaniki stopy, a w Katowicach diagnostyka wiązań narciarskich, odbarczanie butów narciarskich, serwis i doradztwo treningowo-dietetyczne. Dodatkowo w sklepie w Katowicach oprócz odzieży i akcesoriów dostępny jest także sprzęt (m.in. w sezonie zimowym narty, letnim rowery). Atutem sklepu jest jego innowacyjny wystrój oraz rozwiązania multimedialne: stół wielodotykowy, witryna interaktywna, ekrany, sprzęt treningowy.

Nowa marka to przełomowy moment dla spółki OTCF. To dowód na to, że się rozwijamy i mamy pomysł na kierunek tego rozwoju. W branży sportowej, w której wydaje się, że już wszystko było, proponujemy nowe rozwiązania, odkrywamy nowe obszary.

Największym zmartwieniem sieci handlowych ostatnich lat jest kryzys gospodarczy i malejąca konsumpcja. Jak to wygląda z perspektywy Państwa firmy?

Szczerze mówiąc nie odczuliśmy kryzysu. Intensywnie pracujemy nad rozwojem spółki, w tym nie tylko samej sieci sklepów, ale również siły i wizerunku wiodącej marki 4F. Budujemy i umacniamy pozycję pozostałych brandów - Outhorn, TuttoBene, 4Faces. Zauważamy efekty tej ciężkiej pracy. Pozwala nam to optymistycznie patrzeć w przyszłość.

Jakie są plany firmy na 2014? 

2013 rok zakończyliśmy ze 115 sklepami detalicznymi 4F. W roku 2014 nie zamierzamy zwalniać. Planujemy powiększenie sieci o kolejne 25-30 sklepów. Będziemy lokalizować salony w miastach i projektach, w których jeszcze nie jesteśmy obecni (tych istniejących i rozbudowywanych) oraz w nowych, planowanych inwestycjach. Pierwsze otwarcia przewidujemy już w I kwartale 2014 roku - Warszawa Złote Tarasy, Kalisz Amber, Radom M1, Lublin Felicity i sukcesywnie w kolejnych miesiącach marka będzie się pojawiała w kolejnych miastach w Polsce.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA