PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

4F powraca do sprawdzonego pomysłu. Turyści na celowniku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 06 lip 2016 13:13

4F powraca do sprawdzonego pomysłu. Turyści na celowniku fot. 4F

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, po raz kolejny otwiera stoiska sezonowe na czas letnich wakacji. W tym roku specjalny format sprzedaży będzie prowadzony w aż 30 lokalizacjach, głównie będą to nadmorskie miejscowości oraz kurorty wypoczynkowe.

REKLAMA

Marka 4F posiada obecnie 195 sklepów stacjonarnych w całej Polsce, w których prowadzi regularną sprzedaż produktów i akcesoriów sportowych. Mimo to nie zapomina, że czas letni to moment urlopów, a przez to wzrostu zapotrzebowania na wygodną, funkcjonalną odzież, w modnym designie. Właśnie tego typu produkty są specjalnością 4F i marka postanowiła wykorzystać tę tendencję rynkową. 

- Stoiska sezonowe otwieramy stopniowo już od marca, obecnie mamy ich 29, zostało nam jeszcze jedno otwarcie. Łącznie te 30 punktów sprzedaży będzie działać w większości znanych nadmorskich miejscowości wypoczynkowych między innymi we Władysławowie, Kołobrzegu, Niechorzu, Ustce, Mielnie, Łebie, Jastrzębiej Górze czy Jastarni przez cały okres letni , Stoiska sezonowe zlokalizowane są również w innych popularnych turystycznych miejscowościach na terenie kraju, tj. Wisła, Solina, Polańczyk, Okuninka. W okresie letnim widzimy zwiększony popyt na odzież i akcesoria jakie oferujemy, więc naturalne jest dla nas wyjście do klienta w miejscu, w którym będzie akurat przebywał, w tym przypadku na wakacjach. Oczywiście jest to także świadomy zabieg wizerunkowy – kolekcja letnia jest bardzo zróżnicowana pod względem funkcjonalności, kolorystyki i fasonów, królują żywe kolory oraz nadruki holograficzne, pojawiają się też dżins, melanż oraz metalizowane elementy. Ideą było stworzenie propozycji, które pasują zarówno na trening jak również nadają sportowego designu na co dzień. Uważamy, że te propozycje idealnie sprawdzą się podczas wakacji i aktywnego wypoczynku - komentuje Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.