PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

5 mln klientów w Focus Mall Zielona Góra

5 mln klientów w Focus Mall Zielona Góra
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 mar 2019 13:20

W 2018 roku Focus Mall Zielona Góra odwiedziło ponad 5 mln osób. Miniony rok to też: rozpoczęcie rozbudowy i modernizacji, zmiany na mapie najemców oraz rekordowy wskaźnik ROI. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 mar 2019 13:20

Mimo ogólnych tendencji spadkowych na polskim rynku retail, spowodowanych, m.in. zakazem handlu w niedziele, największe centrum handlowe w województwie lubuskim utrzymało wzrost frekwencji porównywalnej wyniósł 4,6 proc. W 2018 roku zielonogórskie centrum handlowe odwiedziło ponad 5,5 mln klientów. Właściciel obiektu, spółka NEPI Rockcastle, konsekwentnie wprowadza zmiany,których celem jest zwiększenie funkcjonalności centrum oraz jeszcze lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klientów.

Portfolio marek obiektu powiększyło się w 2018 roku o kolejne. W kwietniu ubiegłego roku do grona najemców dołączył Lee Cooper - najstarsza europejska marka dżinsowa i lider mody w tym segmencie. Efektem intensywnie prowadzonych działań w obszarze leasingu jest również przedłużenie 41 umów najmu., m.in. marki: Solar, Tatuum, Lavard, Molton czy Inglotoraz najemcy gastronomiczni, Mc Donald’s oraz Tchibo, podobnie jak operator kinowy, Cinema City.

- Wierzymy, że na uzyskiwane wyniki oraz wizerunek galerii wpływa partnerska współpraca z najemcami. Czujemy współodpowiedzialność za obroty salonów obecnych w Focus Mall,dlatego poszukujemy wspólnych rozwiązań, m.in. wprowadzanie najnowszych konceptów czy zwiększenie powierzchni salonów. Na taki ruch w ubiegłym roku zdecydowały się trzy sieci: Orange, Douglas i Vision Express - komentuje Marta Radziwoń, dyrektor CH Focus Mall Zielona Góra, Apsys Polska.

Focus na rozrywkę

Zielonogórski Focus Mall obiekt handlowy w regionie, którego działania marketingowe oraz oferta handlowa stworzone zostały w odpowiedzi na trendy i zróżnicowane potrzeby szeroko rozumianej, wielopokoleniowej rodziny. Na nowo zostały określone wartości oraz charakter marki Focus Mall, m.in. zmianie uległa wizerunkowa komunikacja centrum, poprzez wprowadzenie do reklam sylwetek mężczyzn, co ma na celu „odświeżenie” wizerunku w kontekście planowanych zmian i modernizacji obiektu. Kluczem do sukcesu okazały się także innowacyjne formuły akcji marketingowych. Przykładem takiego wydarzenia był wyjątkowy Dzień Dziecka, który tylko w dniu  1 czerwca 2018 r. przyciągnął do galerii aż 23 tysiące osób. Wskaźnik ten jest większy o 23 proc., w porównaniu
do wyniku osiągniętego w analogicznym okresie 2017 roku. Focus Mall jest również aktywny we wspieraniu lokalnej społeczności poprzez wpisanie do strategii działań z zakresu CSR – biznesu odpowiedzialnego społecznie.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.