PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

50 kawiarni, a to jeszcze nie koniec. Starbucks chce umocnić pozycję w Polsce

  • Autor: Propertynews.pl
  • 28 lis 2016 09:34

50 kawiarni, a to jeszcze nie koniec. Starbucks chce umocnić pozycję w Polsce Starbucks

Otwarta 28 listopada kawiarnia Starbucks w warszawskim Wilanowie to 50. lokal sieci w Polsce. Marka, obecna na rynku polskim od ośmiu lat, zapowiada dalszy dynamiczny rozwój i stałe zwiększanie liczby placówek.

REKLAMA

Starbucks wkroczył na rynek polski w 2009 roku, otwierając swoją pierwszą kawiarnię w Warszawie, przy Nowym Świecie. Od tego czasu systematycznie powiększa portfolio lokalizacji, uzyskując w tym momencie wynik 50 lokali w największych miastach Polski.

- Otwarcie 50. kawiarni to dla nas ogromny sukces – mówi Patryk Kozakiewicz, dyrektor operacyjny Starbucks Polska. – Bardzo się cieszymy, że na polskim rynku udało nam się zbudować tak silną pozycję. Przed nami kolejne plany rozwoju marki w Polsce oraz pomysły na to, by sprostać oczekiwaniom klientów i być jeszcze bliżej nich – dodaje.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.