PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

50 style podsumowuje ekspansję w 2014 roku

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 gru 2014 15:44

50 style podsumowuje ekspansję w 2014 roku

2014 rok był rokiem przełomowym dla sieci 50 style - multibrandowych sklepów odzieżowo-obuwniczych, których właścicielem jest krakowska Grupa MIG. Rebranding, pozyskanie nowego ambasadora marki, ekspansja na terenie polski - to tylko część dokonań na koncie marki.

REKLAMA

Czas podsumowań zbiegł się z otwarciem 71. salonu 50 style w Gorlicach w Galerii Rondo Center. 50 style jest jednym z największych sklepów na terenie Galerii - zajmując powierzchnię niemal 300 mkw. To sklep otwarty na zasadach franczyzy. MIG z powodzeniem realizuje strategię współpracy z polskimi franczyzobiorcami, pozyskując z roku na rok nowych partnerów, zainteresowanych otwarciami 50 style.

Oferta franczyzowa MIG obejmuje m.in. pełny depozyt towarowy, korzystną prowizję od uzyskanego obrotu, możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek, wsparcie marketingowe.

- To, co przyciąga Klientów do sklepów 50 style w dużej mierze związane jest z atrakcyjną ofertą topowych marek - mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager Grupy MIG.

- 50 style to duże sklepy z odzieżą, obuwiem i akcesoriami uznanych marek: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto, Feewear. Polacy lubią mieć wybór i chętnie robią zakupy w rodzinnym gronie - taką możliwość daje im nasza sieć. Duża powierzchnia sklepów, dobrze zaaranżowana pod kątem visual merchandisingu, świetna obsługa, możliwość zakupów online w sklepie 50 style.pl - to nasze wizytówki - dodaje.

W 2014 roku sieć odświeżyła logotyp i wygląd sklepów - autorem koncepcji wizualnej i hasła przewodniego 50 style jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski Sp z o.o. Marka pozyskała do współpracy piłkarza Tomasza Frankowskiego, który wraz z rodziną promował sieć m.in. w kampanii reklamowej, realizowanej w drugiej połowie roku na antenie telewizji TVN oraz na kanale Player.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA