PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

6 mln klientów centrum Marywilska 44

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • 23 sie 2012 08:50

Największe centrum handlu hurtowego i detalicznego, gdzie przenieśli się kupcy ze Stadionu Dziesięciolecia i KDT a wielu handlowców rozpoczęło przygodę z biznesem, kwitnie. Od chwili otwarcia CHT MARYWILSKA 44 w stołecznej Białołęce odwiedziło blisko 6 mln klientów.

REKLAMA

CHT Marywilska 44 to wciąż najmłodsze centrum handlowe w okolicy. Na ponad 20 hektarach powierzchni w tym 6,3 ha pod dachem, znajduje się 1300 sklepów. Bazar chce wyróżniać się inną formułą handlu niż w tradycyjnych centrach handlowych, pełnych sieciowych sklepów - przyjaznym klimatem i relacjami międzyludzkimi.

- Mam klientów, którzy od 20 lat przyjeżdżają do mnie na zakupy, najpierw na Stadion, a teraz tu na Marywilską. Jeśli potrzebują rajstop, kupują je tylko u mnie. Wiedzą, że zawsze mam to, czego szukają, opowiem o nowinkach, doradzę, ale nie wcisnę czegoś za wszelką cenę, bo to sztuka na raz - opowiada właściciel sklepu z bielizną z hali G.

Handlarze obawiają się jedynie zbyt małych obrotów. Dlatego starają się każdego klienta teraktować wyjątkowo. To szczególnie ważne w dobie kryzysu, bo małe rodzinne firmy są bardziej elastyczne. Na bieżąco obserwują jaki asortyment się podoba, szybciej reagują na wszelkie nowinki. Dzięki temu szybciej też podnoszą się nawet po problemach finansowych.

- Dzięki formule centrum handlowego, najemcy mają korzyści, jakie daje efekt skali, czyli wspólny transport, kampanie reklamowe, organizacja wspólnych imprez dla klientów na terenie centrum. Każdy jest jednak kowalem swojego losu i to najlepiej służy rozwijaniu przedsiębiorczości. - mówi Małgorzata Konarska prezes spółki Marywilska 44, właściciela CHT Marywilska 44.

- Konkurencja jest prawdziwa, więc zdarzają się rozstania. Zwłaszcza, że kryzys eliminuje słabszych graczy. Jednak najemcy mają w nas sprzymierzeńców także w razie kłopotów - zapewnia.

Właściciele bazaru przy Marywilskiej oceniają, że XX wiek był erą wielkich supermarketów, sklepów sieciowych i gigantycznych koncernów. Jednak ludzie już mają dosyć unifikacji, powtarzalności. Dlatego XXI wiek będzie czasem na zindywidualizowany handel, gdzie będzie się liczyły potrzeby pojedynczego, konkretnego odbiorcy. - Na Zachodzie właśnie zaczyna się moda na bazary, u nas nigdy się nie skończyła - podsumowują przedstawiciele firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zuzu. 2012-11-25 12:54:41
    WOoof.
  • mariola 2012-09-11 12:18:01
    tak, niektórzy się tak wystawiają że przejść w alejce nie można, niektórzy palą papierosy w boksach, panowie mówią że od dwóch lat nie mają ciepłej wody w łazience, śmierdzi na halach chyba wentylacja nie działa....tak to nowy nowoczesny standart

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.