PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

6 nowych sklepów w Gemini Park Tychy

6 nowych sklepów w Gemini Park Tychy
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 sie 2019 08:11

Pierwsze półrocze br. przynosi Gemini Park Tychy znaczące, bo nawet dwucyfrowe wzrosty liczby klientów. W centrum handlowym przybywa także nowych najemców. Tylko w ciągu ostatnich 6 miesięcy zajęli oni łącznie ponad 2,5 tys. m kw. GLA. Kolejne otwarcia są już w planach. W planach jest także rozbudowa o ok. 6,5 tys. m kw.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 09 sie 2019 08:11

Największe centrum handlowe w Tychach odwiedza coraz więcej klientów. Tylko w I połowie 2019 roku próg Gemini Park przekroczyło blisko 2 mln osób. Także w poszczególnych miesiącach pierwszego półrocza centrum zanotowało znaczące wzrosty.

Rok do roku w kwietniu przybyło tutaj 6,7% odwiedzających, w maju blisko 9,9%, a w czerwcu aż 12%. Były to pierwsze miesiące, które galeria otwarta pod koniec marca 2018 r., miała możliwość porównać, zestawiając ze sobą miesięczne wyniki footfall z bieżącego i ubiegłego roku.

- W Gemini Park notujemy dziś stały, stabilny wzrost odwiedzających i to zarówno z miesiąca na miesiąc, co utrzymuje się już od otwarcia, jak i rok do roku, co podkreślają wyniki z II kwartału 2019 r., pierwsze które możemy w ten sposób porównać - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

- To wyraźnie pokazuje, że jesteśmy obiektem, który zyskuje na popularności w regionie, ale także obiektem, który mocno osadził się na lokalnym rynku. Wynik pierwszej połowy tego roku to także dowód na to, że jako jedna z nielicznych galerii w regionie skutecznie opieramy się negatywnym trendom związanym z niedzielami niehandlowymi - dodaje.

Skąd tak dobry wynik? - Procentuje przede wszystkim dobrze skomponowany tenant-mix, dopasowany do potrzeb, oczekiwań i portfeli mieszkańców Tychów i okolic. Klientów przyciągają dziś zarówno popularne marki modowe, wypełniające ponad 50% GLA naszej galerii, jak również bogata oferta zdrowia i urody, gastronomii, usług, elektroniki czy wyposażenia wnętrz. Istotna dla sukcesu jest także nasza aktywność marketingowa skupiona na wydarzeniach kierowanych do całych rodzin - wylicza Malcharek.

6 nowych sklepów

Nie bez znaczenia są także nowości, jakie stale pojawiają się w ofercie Gemini Park. Od stycznia do czerwca w centrum handlowym miało miejsce aż 6 otwarć. W przygotowaniu zaś są kolejne dwa. W sumie nowi najemcy zajęli ponad 2,5 tys. m kw. GLA. Tylko od otwarcia w marcu 2018 oferta Gemini Park wzbogaciła się już o 22 najemców!

W ostatnich miesiącach zyskał zarówno kluczowy dla galerii segment modowy, w którym pojawiły się sklepy polskich marek sieciowych Carry (1500 m kw.) i Top Secret (180 m kw.), jak również segment wyposażenia wnętrz wzbogacony o lokalny debiut sklepu meblowego Konsimo (587 m kw.) oraz sklepu z łóżkami i materacami DlaSpania (195 m kw.).

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.165.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.