PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

700 tys. klientów Galerii Świdnickiej

  • Autor: pr
  • 10 maj 2012 16:21

Galeria Świdnicka, od której otwarcia minęły dwa miesiące, odniosła pierwszy sukces komercyjny. Do tej pory centrum handlowe, należące do Grupy Kapitałowej Rank Progress, odwiedziło prawie 700 tys. klientów.

REKLAMA

Galeria Świdnicka została otwarta 9 marca br. Przez trzy dni inauguracji, na powierzchni najmu liczącej 15,5 tys. mkw., przyjęła ponad 100 tysięcy gości. Po dwóch miesiącach funkcjonowania obiekt odnotował prawie 700 tys. klientów.

- Biorąc pod uwagę powierzchnię najmu oraz wielkość Świdnicy, liczącej 60 tys. mieszkańców, tak duże zainteresowanie galerią wśród klientów przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników, tym bardziej, że Galeria Świdnicka to nie jedyny obiekt handlowy w regionie - konkuruje z dużym centrum handlowym w jednym z sąsiednich miast oraz największą galerią handlową na Dolnym Śląsku. Mamy nadzieję, że popularność centrum utrzyma się na równie wysokim poziomie, jak dotychczas - mówi Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.

Wśród najemców Galerii Świdnickiej są między innymi takie marki, jak: Apart, CCC, Centro, Cropptown, Diverse, Esotiq, House, Mohito, Monnari, Orsay, Pupil-Zoo, Reserved, a także sieci: Drogeria Natura, Empik, Intermarche, Kolporter, Media Expert, Rossmann czy Vision Express. Znajdują się w niej również: centrum fitness, kino Cinema 3D oraz restauracje: Broaster Chicken, Choice, Efez, Siciliano, Raz Dwa Trzy i Cafe Vanilia.

Obiekt znajduje się w ścisłym centrum Świdnicy, na miejscu nieistniejących już Zakładów Elektrotechniki Motoryzacyjnej. Jego powierzchnia całkowita wynosi 24 tys. mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • xxx 2012-05-22 19:58:49
    cały artykuł to dzieło PR aby przyciągnąć ludzi. gdyby nie intermarche to były by tam pustki.
  • Mister X 2012-05-11 10:47:10
    Bzdury! Ta galeria świeci pustkami! Tylko w weekendy jest trochę więcej ludzi. Świdniczanie dalej jeżdżą do Wrocławia lub ewentualnie Wałbrzycha bo w GŚ jest mało sklepów mało atrakcyjnych marek. Ta galeria to nieporozumienie, a te informacje są zapewne tworzone w związku z jej przyszłą sprzedażą.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA