PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

72 procent udziału w rynku dyskontów dla Biedronki

  • dlahandlu.pl
  • 31 paź 2013 16:12

W 2012 r. sprzedaż w sklepach Biedronka na mkw. była o 33 proc. wyższa niż w sklepach Lidl i o 47 proc. niż w sklepach Netto. Firma była w stanie to osiągnąć dzięki podziałowi stałych kosztów, takich jak pensje pracowników, logistyka i czynsze, na o wiele wyższą niż u konkurentów liczbę sklepów - czytamy w najnowszym opracowaniu Espirito Santo.

REKLAMA

Analitycy podkreślają, że konkurencyjne sieci dyskontowe nie weryfikują swoich planów rozwoju, a Biedronka cały czas przyspiesza tempo. Sieć należąca do Jeronimo Martins zwiększyła swój udział w rynku dyskontów w Polsce z 65 proc. w 2007 r. do ok. 72 proc. w 2012 r. W tym samym czasie udziały Lidla spadły z 26 proc. do 22 proc., a w sieci Netto z 10 proc. do 6 proc.

Pomimo tego, że obydwie sieci dyskontowe otwierały w tym czasie po kilkadziesiąt nowych placówek, tempo ekspansji Biedronki było wielkrotnie wyższe (kilkaset otwarć rocznie.) Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA