95 proc. lokali w pasażach Czerwona Torebka znalazło najemców
Sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka ma wynajętych 95 proc. lokali spośród wszystkich oddanych do użytku.
- Dla każdego nowo projektowanego obiektu przygotowujemy zestawienie sklepów i punktów usługowych preferowanych przez lokalnych mieszkańców. W efekcie osiągamy bardzo wysoki poziom komercjalizacji pasaży, który w przypadku oddanych do użytkowania obiektów przekracza 95 proc. Wynajmowanie niemal wszystkich oferowanych lokali gwarantuje nam osiąganie założonych celów biznesowych. Proces budowlany każdorazowo rozpoczynamy mając zagwarantowane 70 proc. komercjalizacji, co minimalizuje ryzyko nietrafionych lokalizacji - stwierdził Ireneusz Kazimierczyk, prezes Czerwona Torebka SA.
Z przeprowadzonych na zlecenie Czerwona Torebka SA badań wynika, że wśród najemców klienci najchętniej widzieliby sklepy spożywcze - convenience, drogerie, obuwnicze, odzieżowe i specjalistyczne placówki z segmentu FMCG.
W budowanych przez spółkę Czerwona Torebka obiektach dużą popularnością cieszą się także sklepy mięsne, warzywnicze, rybne, apteki i drogerie. Takie lokale chciałby widzieć mniej więcej co trzeci konsument.
Sklepu ogólnospożywczego najbardziej pożądają mieszkańcy Poznania przy ul. Arcybiskupa Dymka, gdzie głosowało na ten rodzaj placówki 84% badanych osób, przy średniej dla całego kraju na poziomie 55%.
Mniejsze, ale wciąż nie małe zainteresowanie tą branżą wykazują mieszkańcy Opola (41%). Sklep z pieczywem chętnie widzieliby konsumenci z Malborka przy ul. Michałowskiego (74%), przy średniej krajowej wynoszącej 50%. Za obecnością sklepu mięsnego w pasażu Czerwonej Torebki najczęściej głosowały również osoby z Malborka (78%). Na kolejnych czołowych miejscach popularności jest sklep z warzywami, sklep rybny, drogeria i apteka, które są pożądane przez odpowiednio: 40%, 39%, 36% i 32% ankietowanych osób.
W ujęciu lokalnym warzywniak powinien znajdować się przede wszystkim w pasażach Czerwonej Torebki w Sanoku (56%), sklep rybny w Malborku (67%), apteka w Komornikach (80%).
Badanie zostało przeprowadzone na łącznej grupie 6,4 tys. osób. Ankietowane osoby miały do wyboru 15 preferowanych sklepów oraz placówek usługowych spośród 84 propozycji obejmujących pełny zakres oferty rynkowej.
Na koniec marca br. 55 obiektów sieci Czerwona Torebka posiadało pozwolenie na użytkowanie. W tych pasażach handlowych mieści się ponad 880 lokali handlowych i usługowych o łącznej powierzchni 36,3 tys. mkw. W trakcie budowy, na różnym etapie zaawansowania, jest obecnie kolejnych 29 obiektów Czerwonej Torebki. W przygotowaniu do rozpoczęcia inwestycji jest natomiast 194 lokalizacji. Zrealizowanie jednej inwestycji zajmuje średnio około sześciu miesięcy.
- Systematyczne powiększanie sieci pasaży Czerwonej Torebki przekłada się na osiągany przez nas dynamiczny wzrost przychodów
z najmu - przyznał Ireneusz Kazimierczyk.
Uwzględniając także budowane obiekty łączna skomercjalizowana powierzchnia handlowa na koniec marca br. wynosiła 53,7 tys. mkw.
Czerwona Torebka SA współpracuje z ponad 30 podmiotami rozwijającymi w pasażach handlowych własne sieci placówek franczyzowych w różnych branżach.

- EUR 0,19% 4,18 zł
- CHF 0,35% 3,50 zł
- USD 0,81% 3,42 zł
-
14:08
Posnania stawia na rozrywkę
-
13:52
Nowy ekspert w Savills
-
13:23
POLECAMY Z garażu na podbój świata
-
13:09
TYLKO U NAS Biuro w nowej szacie. Zobacz najnowszy projekt i realizację Interbiura
-
13:05
B&B Kraków Centrum otworzył swoje podwoje
-
12:54
KiK nie zwalnia tempa
-
12:17
W niedziele centra handlowe nie będą puste
-
11:51
Jak automatyzacja wpłynie na rynek pracy?
-
11:41
Chopin Airport Development otworzył pięciogwiazdkowy hotel na lotnisku
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Hotelarze na zakupach
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Chcemy być w stolicach świata mody
-
6
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
7
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
8
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
9
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
10
Elektroniczny akcent w Pasażu Tesco