PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Abra dalej celuje w mniejsze miasta, ale odrzuca część lokalizacji

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 maj 2012 09:11

Potencjał rozwoju w mniejszych miastach dostrzegła branża meblowa, która otwiera w takich lokalizacjach sklepy firmowe i placówki franczyzowe. Taką strategię obrała m.in. sieć Abra.

REKLAMA

Od 2011 roku krakowska spółka Abra uruchomiła osiem placówek franczyzowych. Jak podają jej przedstawiciele, kluczowym elementem w tej branży jest właściwie wybrany lokal: dobrze usytuowany, o przyzwoitym standardzie i w atrakcyjnej cenie.

- Bardzo dużą wagę przykładamy do analizy rynku. Wraz z przyszłym partnerem oceniamy obiekt oraz konkurencję. Dzięki temu franczyzobiorca może określić szanse rozwoju sklepu oraz jego potencjalne przychody. Zdarza się, że odrzucamy słabo rokujące lokalizacje - mówi Dorota Placzyńska, menadżer ds. rozwoju sieci Abra.

Na przewagę konkurencyjną na lokalnym rynku istotnie wpływają również szybkość dostaw produktów, wyłączność terytorialna oraz poziom cen.

Abra w dalszym ciągu prowadzi rozwój sieci, poszukując kolejnych franczyzobiorców. Sklepy franczyzowe otwierane są w miejscowościach od 20 tys. do 70 tysięcy mieszkańców. Planowane lokalizacje to m.in.: Mielec, Sieradz, Tczew, Kwidzyn, Mława, Świecie, Chojnice, Pruszków czy Piaseczno.

Kapitał niezbędny do uruchomienia sklepu Abry to około 150 tys. zł. Opłata bieżąca wynosi 3 proc. Minimalna powierzchnia sklepu meblowego powinna wynosić 600 mkw.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA