PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Across Retail – nowe rozwiązania dla uczestników rynku handlowego

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 wrz 2015 11:30

Across Retail – nowe rozwiązania dla uczestników rynku handlowego Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International

– Aby dopasować się do zmieniających się wymogów i potrzeb rynku handlowego stworzyliśmy Across Retail - rozwiązanie dla wszystkich jego uczestników, zarówno najemców, jak i właścicieli nieruchomości - mówi Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International.

REKLAMA

Across Retail to kompleksowe podejście do właścicieli nieruchomości i najemców obiektów handlowych, uwzględniające doradztwo strategiczne, komercjalizację, zarządzanie aktywami oraz inne usługi specjalistyczne. W ramach Across Retail Colliers świadczy ponadto usługi związane z certyfikacją LEED i BREEAM, zarządzaniem projektami budowlanymi, doradztwem inwestycyjnym, doradztwem marketingowym, wycenami nieruchomości oraz badaniami i analizami rynku.

 - Across Retail łączy usługi w sposób zintegrowany zadaniowo i w sposób macierzowy, a nie liniowy oparty na klasycznym podziale kompetencji w ramach jednego działu agencji. Po diagnozie problemu usługi są dopasowywane do konkretnych potrzeb klienta czy potrzeb nieruchomości – mówi Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International.

W ramach Across Retail każdy klient obsługiwany jest przez specjalnie dobrany zespół ekspertów składający się z reprezentantów różnych departamentów. – Stosujemy holistyczne podejście, zaczynając od wysłuchania i zrozumienia potrzeb. Model – wysłuchaj, zrozum, podziel się swoją opinią, współpracuj z klientem – przy spersonalizowanym podejściu: dostarcz usługę i obserwuj monitorując rezultaty, to podstawa procesu w podejściu Across Retail – precyzuje Marta Machus-Burek. 

Obecne trendy rynkowe, a przede wszystkim zmiana zachowań konsumenckich  wpływają na podejście do świadczonych usług eksperckich. „Miejsce” i „Doświadczenie” łączą się w sposób, który redefiniuje dzisiaj podejście nowej generacji konsumentów do centrów handlowych oraz innych miejsc  zakupów czy rozrywki. Centra handlowe szukają zróżnicowania i zamiast przedstawiać się jako miejsca z określonym miksem najemców, coraz częściej będą poszukiwać indywidualnej tożsamości – jako „miejsca”, które oferują określony typ „doświadczeń” dla swoich klientów. Zróżnicowanie to przede wszystkim zaangażowanie jakie reprezentują klienci w stosunku do marki danego centrum, to łączenie centrum z jego otoczeniem poprzez zarządzanie kontekstem zarówno oferty, doświadczenia jak i przekazu komunikacyjnego. Celem jest zwiększanie punktów kontaktowych z klientami tak, aby centrum i jego marka znalazła się w kręgu stałych aktywności wśród grup docelowych – kontynuuje Marta Machus-Burek.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA