PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Across Retail – nowe rozwiązania dla uczestników rynku handlowego

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 wrz 2015 11:30

Across Retail – nowe rozwiązania dla uczestników rynku handlowego Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International

– Aby dopasować się do zmieniających się wymogów i potrzeb rynku handlowego stworzyliśmy Across Retail - rozwiązanie dla wszystkich jego uczestników, zarówno najemców, jak i właścicieli nieruchomości - mówi Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International.

REKLAMA

Across Retail to kompleksowe podejście do właścicieli nieruchomości i najemców obiektów handlowych, uwzględniające doradztwo strategiczne, komercjalizację, zarządzanie aktywami oraz inne usługi specjalistyczne. W ramach Across Retail Colliers świadczy ponadto usługi związane z certyfikacją LEED i BREEAM, zarządzaniem projektami budowlanymi, doradztwem inwestycyjnym, doradztwem marketingowym, wycenami nieruchomości oraz badaniami i analizami rynku.

 - Across Retail łączy usługi w sposób zintegrowany zadaniowo i w sposób macierzowy, a nie liniowy oparty na klasycznym podziale kompetencji w ramach jednego działu agencji. Po diagnozie problemu usługi są dopasowywane do konkretnych potrzeb klienta czy potrzeb nieruchomości – mówi Marta Machus-Burek, dyrektor ds. strategii handlowych w Dziale Doradztwa i Rozwoju Projektów Inwestycyjnych oraz w Dziale Powierzchni Handlowych, Colliers International.

W ramach Across Retail każdy klient obsługiwany jest przez specjalnie dobrany zespół ekspertów składający się z reprezentantów różnych departamentów. – Stosujemy holistyczne podejście, zaczynając od wysłuchania i zrozumienia potrzeb. Model – wysłuchaj, zrozum, podziel się swoją opinią, współpracuj z klientem – przy spersonalizowanym podejściu: dostarcz usługę i obserwuj monitorując rezultaty, to podstawa procesu w podejściu Across Retail – precyzuje Marta Machus-Burek. 

Obecne trendy rynkowe, a przede wszystkim zmiana zachowań konsumenckich  wpływają na podejście do świadczonych usług eksperckich. „Miejsce” i „Doświadczenie” łączą się w sposób, który redefiniuje dzisiaj podejście nowej generacji konsumentów do centrów handlowych oraz innych miejsc  zakupów czy rozrywki. Centra handlowe szukają zróżnicowania i zamiast przedstawiać się jako miejsca z określonym miksem najemców, coraz częściej będą poszukiwać indywidualnej tożsamości – jako „miejsca”, które oferują określony typ „doświadczeń” dla swoich klientów. Zróżnicowanie to przede wszystkim zaangażowanie jakie reprezentują klienci w stosunku do marki danego centrum, to łączenie centrum z jego otoczeniem poprzez zarządzanie kontekstem zarówno oferty, doświadczenia jak i przekazu komunikacyjnego. Celem jest zwiększanie punktów kontaktowych z klientami tak, aby centrum i jego marka znalazła się w kręgu stałych aktywności wśród grup docelowych – kontynuuje Marta Machus-Burek.

  • 1
  • 2

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA