PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AD Loving Home prezentuje strategię rozwoju

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 cze 2015 18:00

AD Loving Home prezentuje strategię rozwoju

A D Loving Home, dystrybutor mebli i dodatków wielu światowych marek, rozwija sieć zlokalizowanych poza centrami handlowymi samodzielnych salonów, które pełnią funkcję showroomów. Firma planuje również, w ramach nowej strategii, otwarcie pierwszych salonów za granicą. AD Loving Home rozwija też sieć sprzedaży – idąc za światowym trendem, firma stawia na omnichannel.

REKLAMA

AD Loving Home to marka z sektora wyposażenia wnętrz, która stawia na wysoką jakość produktów, design w stylu modern classic.

W ramach nowoprzyjętej strategii, właściciel marki otworzył w ciągu ostatnich dwóch miesięcy trzy nowe salony (11 kwietnia w Gdyni, 14 maja w Krakowie i 21 maja w Warszawie). AD Loving Home posiada obecnie osiem salonów w największych miastach Polski. Pięć z nich (w Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Katowicach) to duże showroomy pokazowe, w których prezentowana jest szeroka oferta marki.

W gdyńskim salonie klienci mogą skorzystać z usług architektów wnętrz. Docelowo taka usługa dostępna będzie w pozostałych salonach, co jest elementem nowej strategii przyjętej i wdrażanej przez markę. Krakowski salon nastawiony jest nie tylko na miejscowych klientów, ale też turystów – mieści się na Rynku Głównym i połączony jest z kawiarnią Loving Cafe. Pozostałe trzy salony (w Warszawie, Szczecinie i Poznaniu) w centrach handlowych pełnią rolę wizytówek marki. Na przełomie sierpnia i września otwarty zostanie showroom w Warszawie. AD Loving Home planuje otwarcie kolejnych showroomów za granicą i prowadzi już w tej sprawie wstępne rozmowy.

- Chcemy, aby nasze salony stanowiły inspirację dla klientów – pokazujemy im możliwe rozwiązania. Stawiamy na wysoką jakość produktów i obsługi, dlatego salony AD Loving Home projektują zawodowi dekoratorzy i styliści. W salonach stacjonarnych jesteśmy ograniczeni metrażem, żaden nie jest w stanie pomieścić tylu produktów co sklep online, który zawiera naszą pełną ofertę – mówi Jacek Cegłowski, prezes spółki AD Loving Home.

F irma postawiła na sprzedaż wielokanałową. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie online, do którego dostęp zapewniony jest również w salonach stacjonarnych poprzez tablety i ekrany z klawiaturami. W ten sposób klient może zamówić produkty bezpośrednio w salonie, a zostaną one dostarczone do jego domu nawet tego samego dnia (Same Day Delivery). W drugiej połowie maja została uruchomiona czeska wersja językowa serwisu. W najbliższych miesiącach ruszą także angielska i niemiecka.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA