PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AD Loving Home prezentuje strategię rozwoju

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 cze 2015 18:00

AD Loving Home prezentuje strategię rozwoju

A D Loving Home, dystrybutor mebli i dodatków wielu światowych marek, rozwija sieć zlokalizowanych poza centrami handlowymi samodzielnych salonów, które pełnią funkcję showroomów. Firma planuje również, w ramach nowej strategii, otwarcie pierwszych salonów za granicą. AD Loving Home rozwija też sieć sprzedaży – idąc za światowym trendem, firma stawia na omnichannel.

REKLAMA

AD Loving Home to marka z sektora wyposażenia wnętrz, która stawia na wysoką jakość produktów, design w stylu modern classic.

W ramach nowoprzyjętej strategii, właściciel marki otworzył w ciągu ostatnich dwóch miesięcy trzy nowe salony (11 kwietnia w Gdyni, 14 maja w Krakowie i 21 maja w Warszawie). AD Loving Home posiada obecnie osiem salonów w największych miastach Polski. Pięć z nich (w Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Katowicach) to duże showroomy pokazowe, w których prezentowana jest szeroka oferta marki.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA