PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AEW: Wizerunek i jakość - tak buduje się rynkową przewagę

  • Autor: propertynews.pl
  • 23 paź 2015 13:47

AEW: Wizerunek i jakość - tak buduje się rynkową przewagę Agnieszka Sawicka, Associate Director z firmy AEW Europe, Centra Handlowe Klif

W Trójmieście jest miejsce i zapotrzebowanie na nowe marki. W najbliższym czasie to właśnie w Klifie będą pojawiać się najgorętsze nowości światowej mody - zapowiada w rozmowie z Propertynews.pl Agnieszka Sawicka, Associate Director z firmy AEW Europe, reprezentującej właściciela centrów handlowych Klif w Gdyni i Warszawie.

REKLAMA

Pomimo wysokiego nasycenia powierzchnią handlową, Trójmiasto wciąż kusi deweloperów. Planowane są kolejne inwestycje, a część obiektów ma zostać zmodernizowana. Jakie są największe wyzwania związane z rynkiem centrów handlowych w tej lokalizacji?

Aglomeracja trójmiejska jest bardzo rozległa i atrakcyjna z punktu widzenia siły nabywczej mieszkańców. W ostatnim czasie można zaobserwować dużą aktywność deweloperów i korzystne inwestycje w szeroko rozumiane atrakcje turystyczne.

Początkowo duże centra lokowały się przy obwodnicy, ale jak się okazuje atrakcyjne działki były do pozyskania w bardziej centralnych miejscach miast. Aktualnie obserwujemy procesy modernizacji lub rozbudów obiektów już istniejących. Klif Gdynia rozbudował się w 2009 roku, a modernizację przeszedł w 2013 roku, nawiązując architektonicznie do morskiego motywu perły. Obecnie skupia się na czynnikach związanych ściśle z ofertą dla klientów i wizerunkiem centrum.

Klif od lat znany jest i ceniony za swój wyjątkowy dobór marek. Nie jesteśmy i nie będziemy centrum masowym, chociażby dlatego, że nie mamy możliwości rozbudowy. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać potencjał rozwijających się marek luksusowych, pożądanych przez wymagających klientów i często też debiutujących w regionie. Nasi klienci są coraz bardziej wymagający, dlatego nie tylko wyważenie dobrany tenant mix, ale także miękkie czynniki, jak np. prestiżowy wizerunek czy wyjątkowa jakość obsługi będą elementami budowania przewagi rynkowej. Staramy się zapewniać ciekawy i spójny koncept tych elementów, jako całości.

Rynkiem rządzą najemcy i to od nich zależy przyszłość wszystkich projektów. Jak wygląda zainteresowanie najemców Klifem Gdynia? 

Klif Gdynia ma ugruntowaną, bardzo dobrą pozycję rynkową. Swoją ofertą staramy się zachęcić określoną grupę konsumentów i marki, których profil odbiorcy pokrywa się z naszym doskonale wiedzą, że nie znajdą lepszej lokalizacji w Trójmieście. Przy ograniczonej podaży nowych marek oczywiście obserwujemy na rynku nadal swego rodzaju ostrożność w szczególności wśród marek debiutujących. Otwarcie nowego salonu obarczone jest szeregiem analiz i badań, ale systematycznie nasze negocjacje i sukces istniejących najemców przynoszą pozytywne rezultaty.

Już na jesieni zadebiutuje w Klifie Gdynia salon marki COS, a z początkiem 2016 roku nastąpi re-otwarcie monobrandowego butiku Liu Jo. Trwają także zaawansowane negocjacje z kolejnymi, ciekawymi markami i z pewnością niebawem będziemy mogli pochwalić się kolejnymi podpisanymi umowami.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA