PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Agata Meble przejdzie rebranding

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lip 2015 15:27

Agata Meble przejdzie rebranding Nowe logo Agata

Sieć salonów Agata Meble zmienia logo i skraca nazwę. Po rebrandingu 18 salonów w Polsce będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata.

REKLAMA

Sieć salonów Agata Meble zmienia logo – wkrótce będą to salony Agata, a skróconej nazwie towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. W najbliższym czasie każdy salon z tej sieci zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.

Odświeżenie wizerunku marki jest konsekwencją wielu zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Meble pozostają najważniejszym elementem w ofercie salonów Agata, ale coraz większy udział mają w niej akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne. Skrócenie nazwy to także potwierdzenie tego stanu rzeczy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy będą posiadały wspólną markę Agata.

- W ciągu ostatnich kilku lat w naszych salonach zaszło wiele zmian, które miały na celu poprawę organizacji pracy w poszczególnych działach, odpowiedni dobór produktów oferowanych klientom oraz ich właściwą ekspozycję i rzetelną informację. Chcemy by ta nowa jakość, która już jest dostrzegana przez klientów, była sygnowana nowoczesnym znakiem graficznym – mówi Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.

Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces rozłożony w czasie, ale na wielu płaszczyznach już jest wdrażany.

- Przez najbliższe miesiące będziemy koncentrowali się głównie na przeprowadzeniu zmian w przestrzeni samych salonów, a następnie zrealizujemy także kampanię informacyjną skierowaną bezpośrednio do klientów – dodaje Marek Gonsior.

Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest Agencja Reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.

- Prosty, przejrzysty koncept logo oparty jest na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę – mówi Paweł Frej, dyrektor działu Brand Design z Agencji Reklamowej Opus B.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA