PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Agent działu powierzchni handlowych musi być wizjonerem

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lip 2016 10:11

Praca agenta przestała ograniczać się wyłącznie do wynajmu powierzchni i doboru standardowego zestawu najemców. - Naszym zadaniem jest planowanie oferty, która zagwarantuje obiektom atrakcyjność i konkurencyjność w perspektywie kolejnych lat - mówi Renata Kusznierska, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych Cushman & Wakefield.

REKLAMA

 

- Przewidujemy, czego w perspektywie 3 do 5 lat potrzebować będzie dany obiekt i jakich najemców najbardziej oczekuje rynek. To duże wyzwanie, biorąc pod uwagę nasycenie i konkurencję na polskim rynku - tłumaczy Renata Kusznierska, dyrektor Działu Powierzchni Handlowych Cushman & Wakefield.

Cushman & Wakefield reprezentuje i rozwija w regionie obecnie ok. 40 nowych brandów, wśród nich Forever21. Jak zapowiada Renata Kusznierska, jeszcze w tym roku jest szansa na pozyskanie nowych brandów, które wejdą do Polski.

Nagranie zostało zrealizowane podczas konferencji REDI 2016.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA