PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Akwizycja na rynku usług dla centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 mar 2016 08:18

Akwizycja na rynku usług dla centrów handlowych Fot. Fotolia

Grupa Indata stawia na rozwój kompetencji w zakresie rozwiązań z segmentu Internetu Rzeczy skierowanych do klientów biznesowych. Notowany na głównym parkiecie GPW holding informatyczny przejął 25 proc. udziałów w spółce Topyfi, działającej w branży analityki handlu detalicznego.

REKLAMA

Flagowym produktem firmy jest nowatorskie rozwiązanie do monitorowania i analizowania interakcji konsumentów z produktami w sklepach.

– Opracowana przez Topyfi technologia doskonale wpisuje się w profil działalności i plany strategiczne naszej Grupy. Chcemy odpowiadać na różne potrzeby klientów w zakresie IT i pomagać im rozwijać biznes za pomocą najnowocześniejszych technologii, niezależnie od tego w jakiej branży działają. Oprócz tworzenia oprogramowania, integracji rozwiązań czy konsultingu, sukcesywnie wzmacniamy nasze kompetencje w obszarze innowacyjnych produktów i usług dla biznesu, wykorzystując m.in. rozwiązania z segmentu Internetu Rzeczy. Topyfi znakomicie uzupełnia nasze know-how w tym obszarze. Mamy teraz w portfolio kolejne zaawansowane narzędzie do analityki biznesowej – tym razem dla klientów z sektora retail. Sfinalizowaliśmy transakcję przejęcia 25 proc. udziałów w spółce Topyfi. Jednocześnie nie wykluczamy zwiększenia tej puli w przyszłości – mówi Grzegorz Czapla, prezes zarządu Grupy Indata.

Topyfi to wrocławska spółka informatyczna, która sukcesywnie podbija rynek rozwiązań analitycznych dla branży handlowej. Opracowane przez firmę nowatorskie narzędzie monitoruje i na bieżąco analizuje interakcje klientów z produktami w sklepie. Na podstawie metadanych zbieranych za pomocą m.in. inteligentnych czujników ruchu i kamer, rozwiązanie bada takie obszary, jak: rodzaj i stopień zainteresowania klientów poszczególnymi produktami, cykl powracania klientów, współczynnik odrzuceń czy drogę produktu w przestrzeni sklepu.

W oparciu o autorskie algorytmy dane są analizowane w czasie rzeczywistym. Klient finalnie otrzymuje wyselekcjonowane informacje skrojone na potrzeby danego punktu czy sieci handlowej tzw. „actionable insights”. Dzięki tej zaawansowanej technologii, sklepy mogą dokładniej mierzyć efektywność działań marketingowych, optymalizować aranżację powierzchni handlowej, lepiej dobierać asortyment oraz poprawiać doświadczenia klientów, co docelowo przekłada się na wzrost sprzedaży.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA