PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Akwizycje centrów handlowych coraz bardziej interesujące

  • Autor: Propertynews.pl
  • 13 sty 2016 10:40

Akwizycje centrów handlowych coraz bardziej interesujące Michał Masztakowski, Development & Leasing Director

Trójmiasto, Łódź i Kraków to miasta bardzo mocno zagospodarowane przez centra handlowe. - Wysokie nasycenie przestrzenią handlową, przesądza o tym, że nie ma miejsca na kolejne inwestycje. Master Management Group nie planuje we wspomnianych regionach budowy nowych projektów. W grę wchodzą jednak akwizycje już funkcjonujących obiektów - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Michał Masztakowski, Development & Leasing Director.

REKLAMA

- Na rynku Trójmiasta, Łodzi i Krakowa mamy do czynienia z sytuacją dużego nasycenia powierzchnią handlową. Wprawdzie powstają tam nowe projekty, które uzupełniają mapę obiektów handlowych, to nie widzimy już miejsca na kolejne, duże inwestycje - tłumaczy Michał Masztakowski.

Jak zaznacza, Trójmiasto jest już dobrze zagospodarowane przez projekty handlowe. Mimo to udaje im się osiągać dobre wyniki, - Zapewne w niedługim czasie będą przechodziły remonty, modernizacje i rozbudowy. To przyszłość lokalnego rynku. Wciąż bardzo silny pozostaje napływ klientów z Rosji i Białorusi, co dobrze wpływa na kondycję lokalnych galerii - dodaje przedstawiciel Master Management.

- Jeśli chodzi o Łódź, otwarcie najnowszego projektu spowodowało, że nie ma tu już miejsca na kolejną dużą galerię handlową. Podobnie wygląda rynek krakowski, planowany projekt firmy Mayland dopełni listę centrów handlowych w tym mieście - tłumaczy Masztakowski.

- Podsumowując, w trzech powyższych aglomeracjach wysokie nasycenie przestrzenią handlową, przesądza o tym, że nie ma miejsca na kolejne  inwestycje. Master Management Group nie planuje we wspomnianych regionach budowy nowych projektów. W grę wchodzą jednak akwizycje już funkcjonujących obiektów. Przejęcie centrum, a następnie jego rozwój to bardzo interesująca perspektywa - komentuje.

Jak zaznacza, rosnące nasycenie będzie wymuszało na wszystkich właścicielach obiektów handlowych działania związane z dopasowaniem oferty do klienta. - Niezbędne są skuteczne działania marketingowe, ale również zmiany w samym obiekcie – jak modernizacja czy rekomercjalizacja. Wygra te centrum handlowe, które zyska swoją tożsamość - radzi Masztakowski.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA