PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AlmiDecor wciąż premium, ale w nowej odsłonie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 wrz 2017 17:26

AlmiDecor wciąż premium, ale w nowej odsłonie mat.pras.

AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży wyposażenia wnętrz, założona w 1991 roku. Dziś pokazuje się w nowej, odświeżonej odsłonie.

REKLAMA

AlmiDecor przez długie lata przyciągało do swoich salonów tłumy klientów, którzy poszukiwali unikalnych mebli i dekoracji do wnętrz. Była to pierwsza, wnętrzarska marka w Polsce, o tak silnej osobowości, kojarzona z oryginalnymi produktami wysokiej jakości. Zmieniająca się sytuacja na rynku i szybki rozwój trendu robienia zakupów w internecie spowodował, że właściciele spółki zadecydowali o zmianie modelu biznesowego z jednoczesnym zachowaniem wizerunku marki premium.

- Sytuacja w branży wyposażenia wnętrz uległa dużej transformacji przez ostatnie 20 lat. Zmieniały się gusta Polaków, rozwinęła się branża e-commerce, a polski rynek zalały zagraniczne sieciówki. Zmiana modelu biznesowego było zatem naszą świadomą decyzją, dostosowaniem się do współczesnego klienta, który coraz częściej robi zakupy w internecie - podkreśla Aleksander Mrozek, prezes spółki AlmiDecor.com.

Nowa platforma sprzedażowa

Właściciele spółki AlmiDecor.com nawiązali współpracę z nowym inwestorem, którym została firma Fargotex Group – największy polski dystrybutor tkanin obiciowych i dekoracyjnych. Doświadczony inwestor z branży wyposażenia wnętrz to ważny krok w procesie konsekwentnego rozwoju organizacji i realizacji spójnej strategii marki. „Nowe” AlmiDecor to jednak nie tylko nowa platforma sprzedażowa. To także poszerzona oferta zarówno o nowe marki, style wnętrzarskie, jak i kategorie produktowe. Poprzez bogatą gamę produktów, marka chce docierać do klientów o różnorodnych gustach i grubościach portfela. Głównym celem właścicieli jest integracja wizerunku AlmiDecor z nowymi technologiami, czyli połączenie kultowej marki o silnej osobowości z nowoczesną platformą sprzedażową skierowaną do klientów, którzy poszukują unikalnych produktów do wyposażenia wnętrz.

Świat e-commerce w nowym stylu

Sklep internetowy AlmiDecor.com istnieje już od kilku lat, jednak początkowo był jedynie uzupełnieniem działań sprzedażowych. Obecnie to nowoczesna, zbudowana od podstaw, platforma internetowa dostosowana do najwyższych standardów e-commerce.

- Projekt nowej platformy AlmiDecor.com oparliśmy na rozwiązaniach gwarantujących kompleksową obsługę użytkownika. Skupiliśmy się na tym, by była ona funkcjonalna i maksymalnie przyjazna dla klienta. Nowoczesny i intuicyjny w obsłudze sklep, to jeden z priorytetów w naszej strategii marketingowej – wyjaśnia Aleksander Mrozek. To między innymi intuicyjna kategoryzacja produktów, nowe funkcjonalności procesu transakcyjnego oraz strona w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych. Zaawansowany mechanizm filtrowania produktów oraz szczegółowe opisy to ukłon w stronę najbardziej wymagających klientów. Jak przystało na markę premium, odświeżony został także design nowej platformy, który sprawia, że strona jest czytelna i bardziej przejrzysta dla użytkownika.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.