PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Alternatywa dla Facebooka czy powrót do VR? Co czeka e-commerce w ciągu najbliższej dekady

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 kwi 2017 12:47

Alternatywa dla Facebooka czy powrót do VR? Co czeka e-commerce w ciągu najbliższej dekady e-commerce

Trwa intensywny rozwój branży e-commerce. W ostatnich kilku latach nastąpiło wiele zmian: w prezentacji produktu, obsłudze klientów, dostawi. Co może wydarzyć się w ciągu najbliższej dekady przewiduje Answear.com.

REKLAMA

Pojawi się alternatywa dla Google’a i Facebooka

Obecnie żyjemy w interesujących czasach, kiedy kilka większych platform niemal zmonopolizowało większość ruchu w sieci. W ten sposób bardzo duża część sklepów internetowych opiera się na reklamach w Google’u lub na Facebooku. Answear.com wskazuje, że w tym momencie nie ma żadnej innej alternatywy, która mogłaby im zagrozić. Do czego to może doprowadzić? - Ceny i wymagania będą coraz wyżej windowane przez te dwa molochy. Co więcej, ludzie mogą czuć się bardziej oszukiwani przez reklamy - mają coraz mniej możliwości dotarcia do bezstronnych faktów, kiedy z każdej strony są atakowani przez płatne reklamy. Dlatego w kolejnej dekadzie przypuszczalnie znajdzie się miejsce dla alternatywy, która będzie działała w inny sposób niż Google i Facebook - jak? Może będzie to wyszukiwarka pozbawiona reklam i działająca wyłącznie w oparciu o bezstronne opinie albo strona z przedstawiająca wyłącznie obiektywne oceny produktów czy usług - przewiduje sieć.

Wirtualna rzeczywistość odżyje

W 2016 roku branża marketingowa okrzyknęła wirtualną rzeczywistość jednym z największych trendów, zmieniającym dotychczasowe oblicze reklamy… Jednak rok później okazuje się, że prognozy były zbyt optymistyczne, a zainteresowanie technologią VR zdecydowanie spada. Jednak wierzymy, że to tylko chwilowa przeszkoda.

Pierwsza wersja okularów Oculus Rift została wyprodukowana zaledwie rok temu - to, że technologa w tym czasie nie stała się hitem, nie powinno nikogo dziwić - internet dochodził do swojej dzisiejszej formy przez 15 lat. Na początku każda nowa technologia napotyka trudności na swojej drodze - jest zbyt skomplikowana, problematyczna czy droga. Jednak w ciągu najbliższych 10 lat na pewno wiele zmieni się na tym polu dla wirtualnej rzeczywistości.

Łatwiejsze zakupy przez urządzenia mobilne

Technologia mobilna stała się niesamowicie popularna w przeciągu ostatnich pięciu lat. Jednak ciągle w przypadku konwersji różnica między zakupami za pomocą urządzeń mobilnych a komputerem to niemal przepaść. Co jest najbardziej problematyczne? Robienie zakupów na malutkich ekranach jest po prostu niewygodne. Co prawda pojawiają się usługi mające ułatwić zakupy na urządzeniach mobilnych, jednak ciągle brakuje zintegrowanego standardu dla wszystkich urządzeń i przeglądarek. Najprawdopodobniej najbliższych kilka lat zaowocuje technologią, która ułatwi zakupy przez internet.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Artmetic 2017-05-02 04:05:59
    Kampanie reklamowe i społecznościowe szyte na miarę: artmetic.pl

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.