PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Amazon sięga po nową grupę odbiorców

  • Autor: esmmagazine.com/dlahandlu.pl
  • 03 kwi 2018 12:23

Amazon sięga po nową grupę odbiorców fot. pixabay

Amazon rozpoczął rozmowy z bankami, by ułatwić on-line zakupy dla nieletnich.
Dotarcie do konsumentów generacji „Z” przewiduje pojawienie się nowego rodzaju kont dla osób nieletnich – informuje serwis esmmagazine.com.

REKLAMA

Nastolatki, znane również jako Generacja Z, nie posiadają kart debetowych i kredytowych, a także kont bankowych i wolą chodzić do sklepów fizycznych, by kupować rzeczy, które mogą kupić online. To duże wyzwanie dla Amazona. Jednak lider światowego e-commerce już rozpoczął rozmowy z bankami, w tym JPMorgan Chase i Capital One, aby stworzyć produkt na wzór rachunków bieżących, skierowanych właśnie do tej grupy konsumentów.

Dzieci poniżej 18 roku życia zazwyczaj nie mogą zarejestrować konta bankowego bez zgody rodziców, a prowadzenie kont dla uczniów szkół średnich często wiąże się z miesięcznymi opłatami za usługi i opłatami za przekroczenie stanu konta. – Pojawia się więc szansa, że ​​Amazon poprawi poziom usług bankowych – mówi Stuart Sopp, dyrektor generalny Current, startupu, który oferuje karty debetowe nastolatkom. Ponieważ wielu młodych ludzi nie kwalifikuje się do kart kredytowych, Amazon stworzył kartę pseudo-debetową o nazwie Amazon Cash, która pozwala nastolatkom odkładać pieniądze w drogeriach takich jak 7-Eleven i CVS i dodawać je do portfela Amazon, z którego mogą korzystać online.

Według ekspertów, jest to kolejny sposób dla Amazona na ekspansję.  - Ich marka dociera do każdego miejsca, do którego mogą dotrzeć ich macki - mówi Tim Barefield, dyrektor zarządzający w firmie konsultingowej Kotter International.

Amazon wie jak docierać do swoich użytkowników. Na przykład daje studentom zniżki na członkostwo w Amazon Prime, zapewniając bezpłatną wysyłkę i dostęp do przesyłania strumieniowego wideo. Dzięki temu młodzi ludzie, gdy zaczną podejmować więcej własnych decyzji dotyczących wydatków, będą kupować produkty Amazon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA