PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ambitne plany GO Sport

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 kwi 2017 17:45

Ambitne plany GO Sport Sebastien Jedrej, dyrektor Generalny GO Sport Polska

GO Sport, sieć sklepów z markowym sprzętem sportowym i turystycznym, z odzieżą oraz obuwiem sportowym chce w ciągu trzech zwiększyć liczbę swoich placówek w Polsce do 50. O planach rozwoju marki mówi Sebastien Jedrej, dyrektor generalny GO Sport Polska.

REKLAMA

Obecnie w Polsce jest 30 sklepów GO Sport w największych miastach w Polsce, z czego 9 znajduje się w Warszawie. Jak sieć będzie się rozwijać w 2017 i w kolejnych latach?

Stale obserwujemy rynek i stawiamy na dynamiczny rozwój w Polsce.  Mając mocną pozycję w Warszawie, ekspansję skierujemy także poza nią. W związku z tym,  jeszcze w tym roku planujemy otworzyć dwa sklepy: w CH Galaxy w Szczecinie i we Wrocławiu w CH Wroclavia. Jesteśmy wiarygodnym najemcą i utrzymujemy się na wysokim poziomie, stąd też planujemy zachować rytm minimum trzech otwarć nowych salonów rocznie. Do 2020 roku sieć GO Sport będzie liczyła 50 sklepów, w centrach handlowych i retail parkach.  W kolejnych latach planujemy także otwarcia sklepów o mniejszych powierzchniach.

 Czy dotychczasowe sklepy będą modernizowane?

Oczywiście. Modernizacje są dla nas istotną kwestią. W 2017 roku planujemy remont jednego z naszych warszawskich sklepów, w Galerii Mokotów. Ponowne otwarcie sklepu planowane jest na kwiecień, a kampania marketingowa i event sportowy w maju 2017 roku. Docelowo powierzchnia sprzedaży po remoncie wyniesie 1 100 mkw. Salon w Galerii Mokotów będzie naszym flagowym sklepem pod kątem konceptu.

Jak wygląda koncept nowego salonu w GM, czym się wyróżnia?

Galeria Mokotów zyska nowy design. Dzięki dbałości o szczegóły estetyczne, oświetleniu przyjemnemu dla oka oraz nowoczesnemu wystrojowi, zakupy w odnowionym sklepie GO Sport będą czystą przyjemnością. Po modernizacji sklep zyska lepszą, bardziej czytelną dla klienta nawigację, która pozytywnie wpłynie na zwiększenie komfortu zakupów. Dodatkowo, ważnym elementem jest dla nas profesjonalna obsługa. Dzięki tym elementom mamy świadomość, że klient czuje się doceniony i w centralnym miejscu, a strategia Client First jest przez nas konsekwentnie wdrażana.

Czy dotychczasowe lokalizacje salonów przynoszą zakładane rezultaty pod względem sprzedaży?

Każda z lokalizacji jest zgodna z naszymi wymaganiami, wynikającymi ze specyfiki prowadzonego biznesu. Lokalizacje są dobre, mają doskonałe warunki, umożliwiają dopasowanie powierzchni dokładnie do naszych potrzeb i przynoszą oczekiwane rezultaty. Dla potwierdzenia tych słów zdradzę, że rok  2016 był dla GO Sport Polska niezwykle udanym rokiem, który zamknęliśmy z zyskiem. Pierwszy kwartał bieżącego roku także rozpoczął się dla nas korzystnie, co potwierdza, że podjęte  działania idą w dobrym kierunku.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.