PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ambitne plany Monnari: jeszcze większe przychody, jeszcze więcej sklepów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 sty 2016 14:36

Ambitne plany Monnari: jeszcze większe przychody, jeszcze więcej sklepów Monnari

Firma Monnari planuje nowe otwarcia sklepów, a także działania mające na celu podniesienie przychodów ze sprzedaży.

REKLAMA

W IV kwartale 2015 r. Monnari Trade odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 74,2 mln zł, co stanowi wzrost o 22,64 proc., z osiągniętych 60,5 mln zł w IV kwartale 2014 r. W całym 2015 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 209,9 mln zł, co stanowi wzrost o 21,96 proc. w relacji do roku 2014, w którym przychody zamknęły się kwotą 172,1 mln zł.

Powierzchnia handlowa grupy w całym roku 2015 wzrosła o 6 tys. mkw. tj. o 28,4 proc., do poziomu 27,2 tys. mkw. vs. 21,2 tys. mkw. na koniec 2014 r. Na dzień 31 grudnia 2015 r. Monnari Trade posiadała 149 salonów, a na koniec 2014 r. - 129 salonów. Najwięcej otwarć miało miejsce w IV kwartale 2015 r.

W sieci pojawiło się 13 nowych salonów, o powierzchni ponad 3,6 tys. mkw., a trzy salony zostały powiększone łącznie o ok. 400 mkw. Ich wpływ na osiągnięte przychody w całym roku nie był znaczący. Nie uwzględniając rozwoju sieci w IV kwartale 2015 r., powierzchnia handlowa wzrosła o ok 9,6 proc. w stosunku do początku roku, co pozwala dostrzec wzrost generowanych obrotów w salonach funkcjonujących dłużej niż jeden rok. Wzrost ten wyniósł w sieci Monnari w ubiegłym roku 12,14 proc.

W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30. Poza tym, spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta. Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. mkw, poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA