PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ambitne plany Monnari: jeszcze większe przychody, jeszcze więcej sklepów

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 sty 2016 14:36

Ambitne plany Monnari: jeszcze większe przychody, jeszcze więcej sklepów Monnari

Firma Monnari planuje nowe otwarcia sklepów, a także działania mające na celu podniesienie przychodów ze sprzedaży.

REKLAMA

W IV kwartale 2015 r. Monnari Trade odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 74,2 mln zł, co stanowi wzrost o 22,64 proc., z osiągniętych 60,5 mln zł w IV kwartale 2014 r. W całym 2015 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 209,9 mln zł, co stanowi wzrost o 21,96 proc. w relacji do roku 2014, w którym przychody zamknęły się kwotą 172,1 mln zł.

Powierzchnia handlowa grupy w całym roku 2015 wzrosła o 6 tys. mkw. tj. o 28,4 proc., do poziomu 27,2 tys. mkw. vs. 21,2 tys. mkw. na koniec 2014 r. Na dzień 31 grudnia 2015 r. Monnari Trade posiadała 149 salonów, a na koniec 2014 r. - 129 salonów. Najwięcej otwarć miało miejsce w IV kwartale 2015 r.

W sieci pojawiło się 13 nowych salonów, o powierzchni ponad 3,6 tys. mkw., a trzy salony zostały powiększone łącznie o ok. 400 mkw. Ich wpływ na osiągnięte przychody w całym roku nie był znaczący. Nie uwzględniając rozwoju sieci w IV kwartale 2015 r., powierzchnia handlowa wzrosła o ok 9,6 proc. w stosunku do początku roku, co pozwala dostrzec wzrost generowanych obrotów w salonach funkcjonujących dłużej niż jeden rok. Wzrost ten wyniósł w sieci Monnari w ubiegłym roku 12,14 proc.

W kolejnych okresach zarząd spółki planuje kontynuować realizowaną strategie rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30. Poza tym, spółka będzie rozwijać sprzedaż poprzez nowoczesne internetowe formy dotarcia do klienta. Podobnie jak w roku ubiegłym, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej o co najmniej 3-4 tys. mkw, poprzez otwarcia nowych salonów oraz powiększanie powierzchni dotychczasowych punktów sprzedaży.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA