Amerykanin uczy, jak zdobyć darmową kawę w Starbucksie do końca życia

Pewien pomysłowy Amerykanin znalazł sposób na to, jak wykorzystać lukę w programie lojalnościowym sieci kawiarni Starbucks. Dzięki rozwiązaniu, na jakie wpadł, może cieszyć się darmową kawą do końca życia - donosi "Business Insider".
Brad Halsey, barista Starbucksa, w wypowiedzi na internetowym forum dla pracowników sieci fast-food dokładnie opisał swoje perypetie z jednym z klientów kawiarni. Klient ten wpadł na pomysł, aby wyrobić sobie 365 kart lojalnościowych Starbucksa. Rejestracja karty w systemie gwarantuje jej posiadaczowi darmową kawę w dniu urodzin. Jak można się łatwo domyślić, pomysłowy klient zarejestrował każdą z zakupionych kart, podając inną datę urodzin. Dzięki temu od tamtej pory codziennie pojawiając się w Starbucksie może odbierać urodzinową kawę za darmo.
Najniższe doładowanie karty lojalnościowej w amerykańskim Starbucksie wynosi 5 dolarów, co oznacza, że aby aktywować 365 kart, klient musiał wydać minimum 1825 dolarów. Pomimo wysokiego, jednorazowego wkładu, jest to jednak dla Amerykanina opłacalna inwestycja. Po pierwsze, zagwarantowała mu darmową kawę do końca życia (za wyjątkiem przypadającego raz na cztery lata 29-go lutego). Po drugie, wciąż może wykorzystać swoje 1825 zdeponowanych dolarów na inne produkty dostępne w Starbucksie, np. muffiny.

- EUR 0,43% 4,22 zł
- CHF 0,10% 3,52 zł
- USD 0,43% 3,45 zł
-
ŚR 18:02
W Poznaniu powstanie zespół magazynowo-biurowy
-
ŚR 17:59
Kino, sztuka, pokoje rodzinne - tak Forum Gdańsk przywita najmłodszych
-
ŚR 17:44
Majówkowy grill pod lupą ekspertów. Czy nadwyręży portfele Polaków?
-
ŚR 17:36
Ghelamco Invest z radą nadzorczą
-
ŚR 17:24
Hala Koszyki w egzotycznym klimacie
-
ŚR 17:09
Była sekretarz stanu w nadzorze spółki Eurocash
-
ŚR 17:00
Yiotarini Property przygotowuje nowe magazyny
-
ŚR 16:41
Jest umowa na budowę hali Parku Naukowo-Technologicznego
-
ŚR 15:55
Z Kijowa do Manufaktury. Soup Culture otwiera trzeci punkt
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Z garażu na podbój świata
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów