PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Amerykanin uczy, jak zdobyć darmową kawę w Starbucksie do końca życia

  • Autor: Business Insider
  • 21 sie 2015 14:50

Amerykanin uczy, jak zdobyć darmową kawę w Starbucksie do końca życia

Pewien pomysłowy Amerykanin znalazł sposób na to, jak wykorzystać lukę w programie lojalnościowym sieci kawiarni Starbucks. Dzięki rozwiązaniu, na jakie wpadł, może cieszyć się darmową kawą do końca życia - donosi "Business Insider".

REKLAMA

Brad Halsey, barista Starbucksa, w wypowiedzi na internetowym forum dla pracowników sieci fast-food dokładnie opisał swoje perypetie z jednym z klientów kawiarni. Klient ten wpadł na pomysł, aby wyrobić sobie 365 kart lojalnościowych Starbucksa. Rejestracja karty w systemie gwarantuje jej posiadaczowi darmową kawę w dniu urodzin. Jak można się łatwo domyślić, pomysłowy klient zarejestrował każdą z zakupionych kart, podając inną datę urodzin. Dzięki temu od tamtej pory codziennie pojawiając się w Starbucksie może odbierać urodzinową kawę za darmo.

Najniższe doładowanie karty lojalnościowej w amerykańskim Starbucksie wynosi 5 dolarów, co oznacza, że aby aktywować 365 kart, klient musiał wydać minimum 1825 dolarów. Pomimo wysokiego, jednorazowego wkładu, jest to jednak dla Amerykanina opłacalna inwestycja. Po pierwsze, zagwarantowała mu darmową kawę do końca życia (za wyjątkiem przypadającego raz na cztery lata 29-go lutego). Po drugie, wciąż może wykorzystać swoje 1825 zdeponowanych dolarów na inne produkty dostępne w Starbucksie, np. muffiny.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA