PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Amerykańska marka postawi na Polskę. Galeria Północna na pierwszy ogień

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 gru 2015 11:47

Amerykańska marka postawi na Polskę. Galeria Północna na pierwszy ogień Galeria Północna, własność GTC

Amerykański gigant odzieżowy, Forever 21, uruchomi swój sklep w Galerii Północnej, której otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2017 roku. To pierwszy salon marki na terenie Polski.

REKLAMA

Forever 21 to jedna z najbardziej znanych amerykańskich marek modowych, która jest rozpoznawalna na całym świecie. Forever 21 jest obecne w kilkudziesięciu krajach m.in. w Belgii, Australii, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Irlandii, Holandii, Tajlandii czy Wielkiej Brytanii.

Marka Forever 21 to kolejny ważny najemca w Galerii Północnej. Dotychczas współpraca została nawiązana z takimi cenionymi najemcami jak: Empik, Smyk, H&M, Wólczanka, Vistula, W.KRUK, z markami Grupy LPP, CCC, Martes Sport czy siecią kinową Cinema City oraz hipermarketem Carrefour.

Budowa Galerii Północnej rozpoczęła się w lipcu bieżącego roku, zaś jej otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2017 roku. Galeria udostępni najemcom ok. 64 tys. mkw. powierzchni, a klientom ok. 2 300 miejsc parkingowych. Jest to obecnie jedna z dwóch, obok Galerii Wilanów, najważniejszych inwestycji GTC w Warszawie. Budowa Galerii Północnej rozpoczęła się w lipcu 2015, a jej otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2017 roku. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield i JLL, za działania marketingowo-reklamowe – agencja Communication Unlimited.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA