Amerykański sklep testuje nowy model sprzedaży
Amerykańska sieć sklepów wielobranżowych Kohl's uruchomił nowe opcje dostawy, będące pierwszym krokiem w kierunku wprowadzenia modelu omni-channel - informuje portal evigo.pl.
Sieć Kohl's ma wprowadzić do swoich 1200 amerykańskich sklepów opcję click and collect. Usługa uruchomiona zostanie na wiosnę, po zakończeniu fazy pilotażowej, przeprowadzanej w 100 sklepach w Chicago, Milwaukee, San Diego i Pensylwanii.
Ma to zapoczątkować zmiany unowocześniające dotychczasowy model sprzedaży. Click and collect jest już znany w Europie. Kohl's wprowadza bardziej zaawansowane formy współpracy sklepu internetowego ze stacjonarnymi. Zamawiania online będzie możliwe bezpośrednio z magazynu sklepowego, zamiast z centrum logistycznego - podaje evigo.pl.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.