PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AmRest nie zmieni strategii opartej na sprawdzonych markach

  • www.portalspozywczy.pl
  • 07 lis 2014 12:48

Wspaniałe wyniki trzeciego kwartału utwierdzają nas w słuszności podjętej przez nas decyzji o koncentracji uwagi na naszych dojrzałych i sprawdzonych markach. Strategia ta jest długoterminowa i z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu wartości firmy AmRest - mówi Henry McGovern, przewodniczącego rady nadzorczej grupy AmRest.

REKLAMA

- Cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny w tym roku możemy poszczycić się wyjątkowymi wynikami Grupy AmRest. Przychody ze sprzedaży w trzecim kwartale tego roku wzrosły o 9,9 proc. do 765 mln zł, a zysk na poziomie EBITDA był o 30 proc. wyższy w porównaniu z zeszłym i po raz pierwszy w historii przekroczył barierę 100 mln zł - komentuje Henry McGovern, przewodniczącego rady nadzorczej.

Jak tłumaczy, wspaniałe rezultaty są efektem pozytywnych trendów sprzedaży porównywalnej (LFL) we wszystkich dywizjach, dynamiki nowych otwarć, jak również dalszej poprawy marż w poszczególnych markach. - Jesteśmy przekonani, że trendy te są trwałe, a w kolejnych kwartałach będziemy świadkami dalszej poprawy wyników. W największym stopniu do sukcesu całej Grupy przyczyniła się dywizja Europy Środkowo-Wschodniej (CE).

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA