PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Amrest oczekuje pozytywnych wyników za 2014 rok

  • www.portalspozywczy.pl
  • 26 maj 2014 08:36

Obserwując kontynuację pozytywnych trendów wzrostowych zapoczątkowanych w drugiej połowie 2013 roku, AmRest optymistycznie zapatruje się na cały bieżący rok. Zarówno rosnąca sprzedaż w istniejących restauracjach, jak i dynamiczny przyrost liczby lokali pozytywnie wpłyną na wyniki w 2014 roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Wojciech Mroczyński, członek zarządu grupy AmRest.

REKLAMA

Jak podkreśla Mroczyński, rok 2013 był rokiem pełnym wyzwań, przede wszystkim z powodu osłabienia gospodarczego, silnej konkurencji ze strony innych sieci restauracyjnych, niekorzystnych zmian w przepisach dotyczących podatku VAT, a także wysokiej wrażliwości cenowej konsumentów.

- Czynniki te sprawiały, że osiągnięcie sukcesu na rynku gastronomicznym wymagało od spółki więcej wysiłku, niż dotychczas. Tym bardziej cieszymy się, że patrząc na rok 2013 możemy zaliczyć go do udanych. Aktywne wyjście naprzeciw potrzebom naszych klientów, innowacyjność wprowadzanych produktów oraz rozwijanie oferty „value" pozwoliło nam odnotować większy ruch w restauracjach. W KFC- największej z naszych marek zaobserwowaliśmy znaczną poprawę trendów sprzedażowych. Również w restauracjach Burger King - oferta "value" oraz produkty premium (m.in. Angus Cross XT) pomogły osiągnąć bardzo dynamiczny trend wzrostowy. Kawiarnie Starbucks kontynuowały poprawę swoich wyników mimo niekorzystnych zmian w zakresie podatku VAT. Dodatkowo od kilku lat odnotowujemy wyraźne, stabilne wzrosty sprzedaży w restauracjach marki Pizza Hut, która jest już nie tylko pizzerią, ale restauracją oferującą szeroki wachlarz dań, począwszy od przystawek, poprzez pizzę, dania makaronowe i sałatki, skończywszy na deserach - komentuje Wojciech Mroczyński.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.