PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

AmRest otworzy 14 restauracji w Polsce

  • www.portalspozywczy.pl
  • 08 paź 2013 13:04

Do końca 2013 planujemy jeszcze ponad 20 otwarć w regionie Europy Środkowej, w tym 14 w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Przemysław Zacny, Real Estate Director, AmRest Sp. z o.o.

REKLAMA

W tej chwili firma AmRest ma w swoim portfolio ponad 700 działających restauracji globalnie w tym 430 w krajach Europy Środkowej, z czego prawie 300 w Polsce.

Firma oferuje cały przekrój segmentów gastronomicznych - od kawiarni Starbucks poprzez restauracje QSR - KFC, Burger King, aż do tzw. segmentu casual dinning, czyli restauracji Pizza Hut i La Tagliatella. To powoduje, że punkty gastronomiczne AmRest pojawiają się w różnego rodzaju lokalizacjach.

- Parametry, jakimi się posługujemy przy ocenie lokalizacji, zależą zarówno od brandu jak i od typu restauracji. Nasze obiekty dzielimy na "food court", "in line mall" czyli restauracje wewnątrz galerii, "in line street", a więc lokale przy głównych deptakach miejskich oraz "drive thru", czyli wolnostojące restauracje z linią i okienkiem drive do obsługi kierowców - mówi Przemysław Zacny.

Jak dodaje, zasadniczo najbardziej zainteresowani jesteśmy parterowymi lokalami narożnymi o powierzchni od 80 do 350 mkw. z dobrą ekspozycją i możliwością pełnego oznaczenia brandu na elewacji, położonymi w najbardziej atrakcyjnych miejscach deptaków miejskich lub galerii handlowych z dużym przepływem pieszych. - Ośrodki uniwersyteckie, biurowce, dworce kolejowe są dla nas również silnymi generatorami ruchu. W zakresie miejsc pod wolno stojące obiekty typu drive thru, najważniejszymi kryteriami wyboru są lokalizacje z silnym zapleczem mieszkaniowym i wygodnym dostępem pieszych położone przy głównych arteriach komunikacyjnych miast. Preferowane są działki narożne przy skrzyżowaniach lub rondach z pełną komunikacją, wygodnymi lewoskrętami, możliwością wybudowania wysokiego pylonu reklamowego i dobrą ekspozycją, o powierzchni 1500 - 2500 mkw. - mówi Przemysław Zacny.

Jak dodaje, w strategii rozwoju na kolejne lata AmRest bierze pod uwagę miasta powyżej 40.000 mieszkańców, lecz priorytetem w dalszym ciągu pozostają największe miasta Polski.

Zdaniem dyrektora Zacnego, spowolnienie gospodarcze spowodowało, że atrakcyjne lokale stały się tańsze i lepiej dostępne - choć można zaobserwować coraz wyraźniejszą polaryzację rynku w zależności od wielkości miasta i jakości galerii.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA