PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Analizy lokalizacyjne i koncepty tymczasowe w służbie handlu

  • Autor: PR
  • 11 wrz 2017 11:37

Zapraszamy Państwa na kolejne spotkanie PRCH Marketing Club 14 września, w trakcie którego eksperci z firmy GIS-Expert oraz Esri Polska zaprezentują możliwości wykorzystania analiz lokalizacji w procesach decyzyjnych dotyczących ekspansji i strategii omnichannel sieci handlowych oraz rozwoju centrów handlowych. Następnie na przykładzie Mytiful Stores zapoznamy się z konceptami tymczasowymi jako narzędziem wizerunkowym dla centrum handlowego i sieci retailowych.

REKLAMA

W pierwszej części spotkania:

Przykłady narzędzi i modeli wspierających planowanie ekspansji i strategie sprzedaży:
- przykłady narzędzi do analiz otoczenia centrum lub sklepu (dla początkujących i zaawansowanych)
- modele wykorzystywane w analizach przestrzennych rynku

Jak analizy danych przekładają się na trafne decyzje lokalizacyjne (źródła danych):
- źródła danych o otoczeniu konkurencyjnym
- komercyjne i bezpłatne zasoby danych o "catchment area" (demografia, dane ekonomiczne, ruch drogowy, dostępność komunikacyjna, generatory ruchu) i ocena ich wiarygodności
- analizy mikrorynków i otoczenia geograficznego centrum lub placówki handlowej

Innowacje wspierające strategie sprzedaży:
- analizy przestrzenne wnętrz (indoor mapping) - metody mapowania ruchu klientów w CH/sklepie
- augmented reality



Pytania, na jakie eksperci odpowiedzą w trakcie spotkania:
- w jakim stopniu lokalizacja wpływa na footfall?
- jakie informacje o "catchment area" dają nowoczesne analizy przestrzenne?
- ilu klientów mieszka lub przebywa czasowo w zasięgu oddziaływania centrum (lokalnym i "globalnym") i jaka jest ich charakterystyka społeczno-ekonomiczna?
- czego możemy dowiedzieć się o potencjalnych klientach z komercyjnych i bezpłatnych źródeł danych?
- czy możemy ocenić wpływ konkurencji na prawdopodobieństwo odwiedzin naszego CH lub sklepu?
- jak wykorzystywać własne dane o wynikach sprzedaży w podjęciu decyzji o lokalizacji nowej placówki lub rozbudowie istniejącej?

W drugiej części spotkania przedstawiona zostanie tematyka sklepów tymczasowe i pop-up stores, jako jednego z najsilniejszych obecnie trendów w branży centrów handlowych. Dla deweloperów to niezwykle ciekawa forma zagospodarowania i aktywizowania niewykorzystanej przestrzeni najmu, a dla retailerów oraz graczy rynku e-commerce doskonała okazja do testowania, jak dany asortyment będzie radził sobie w tradycyjnym modelu sprzedaży, bez ponoszenia kosztów regularnego sklepu stacjonarnego. Możliwość bezpośredniej komunikacji z klientem, wysoki standard obsługi, ciekawa aranżacja przestrzeni, unikatowy asortyment, nowe technologie – to właśnie aspekty, których umiejętne wykorzystanie przy projektowaniu i zarządzaniu konceptem tymczasowym generuje niezwykłe i unikalne doświadczenie zakupowe dla klienta.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.