PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Andrzej Nizio o nowej inwestycji: Znamy swoich klientów

  • PropertyDesign.pl
  • 22 sie 2016 09:31

Andrzej Nizio o nowej inwestycji: Znamy swoich klientów Andrzej Nizio, prezes Nizio Development One, inwestora i dewelopera obiektu (mat. pras.)

Już wkrótce w blisko 30-tysięcznym Biłgoraju powstanie obiekt o powierzchni najmu 5,3 tys. mkw., w którym swoje miejsce znajdzie 20 salonów handlowo-usługowych. - Znamy swoich klientów - zapewnia Andrzej Nizio, prezes Nizio Development One, inwestora i dewelopera obiektu.

REKLAMA

Na realizacji tego typu formatów skupia się spółka Nizio Development One, która na w przyszłym roku planuje otworzyć N1 Park – pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w Biłgoraju, w województwie lubelskim.

Park handlowy to co raz bardziej popularny format w Polsce. Składa się na to wiele przyczyn, m.in. dostępność gruntów, ceny nieruchomości, koszty inwestycji oraz poziom konkurencyjności na konkretnych lokalnych rynkach.

- Ze zrealizowanych przez nas badań wynika, że podstawowym celem odwiedzin tego typu formatu handlowego są salony odzieżowe, obuwnicze i usługowe. Jednakże, mamy świadomość, że fundamentalnym magnesem jest obecność popularnego operatora spożywczego. Obecnie prowadzimy rozmowy z trzema sieciami spożywczymi i już wkrótce będziemy mogli poinformować o podpisanej umowie najmu - komentuje Andrzej Nizio, prezes Nizio Development One, inwestora i dewelopera obiektu.

Celem N1 Park w Biłgoraju jest kompleksowe zaspokojenie potrzeb mieszkańców miasta. Inwestor przewiduje, że ok. połowa mieszkańców zasięgu oddziaływania będzie odwiedzać obiekt co najmniej raz na dwa tygodnie.

- Biłgoraj jest największym okolicznym rynkiem pracy. W mieście działają duże zakłady pracy o wieloletniej tradycji, dzięki czemu nasz obiekt celuje także w klienta z okolicznych powiatów, który pracuje na co dzień w Biłgoraju – dodaje Nizio.

Najważniejszymi motywatorami dla klientów parków handlowych są takie aspekty jak: wygoda i czystość, dogodny dojazd, miła i kompetentna obsługa oraz zaspokojenie podstawowych potrzeb w jednym miejscu.

- Mamy świadomość, jakie preferencje mają klienci w stosunku do parku handlowego. Projektując i komercjalizując N1 Park pragniemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom, tj. poza operatorem spożywczym, rozmawiamy z sieciami z takich kategorii jak: RTV-AGD, wyposażenie wnętrz, branży sportowej, drogerii oraz mody i obuwia. W miastach o charakterystyce podobnej do Biłgoraja klienci także pragną mieć dostęp do marek znanych z większych ośrodków miejskich. Te potrzeby zostały rozpoznane przez sieci handlowe, których kryteria doboru miejsc prowadzenia działalności opierają się nie tylko na catchmencie projektu, ale także optymalnej lokalizacji, dostępie oraz dopasowaniu wielkości obiektu. Fundamentalnym jest zatem odpowiednie rozpoznanie potrzeb docelowych klientów, co poprzedziło cały proces inwestycyjny N1 Park - podsumowuje Nizio.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA