PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Andy Stalman: W sklepach ludzie szukają emocji

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 03 paź 2018 13:31

Jeśli chcemy tylko kupować, to online można to zrobić szybciej, łatwiej i nawet taniej. Gdy oferta jest bardziej wciągająca, czyli pozwala pooglądać, powąchać, dotknąć czy skosztować produktu - wtedy to już nie jest sklep, lecz „świat marki”. Tego internet nie może zaoferować. Jeżeli sklepy stacjonarne tak będą robić, to tradycyjny handel czeka świetlana przyszłość – uważa Andy Stalman, Managing Director Totem Branding.

REKLAMA

Pofesor Andy Stalman jest jednym z najlepszych na świecie specjalistów od brandingu. Jego książka „Brandoffon. Przyszłość brandingu” należy do grona najbardziej znaczących pozycji stulecia. Wykładowca wielu prestiżowych szkół biznesowych w Europie i Ameryce Łacińskiej. Pełnił funkcję dyrektora marketingu koncernu Lacoste oraz Aeropuertos Argentina 2000 – firmy, która zarządza siecią lotnisk w Argentynie. 

Jaką receptę na stworzenie dobrej marki ma Andy Stalman? - Trzeba zacząć od tego, co chcemy zrobić i jak. Ważna jest autentyczność, szczerość, dobre relacje z klientem, ustalenie jaki wpływ produkt ma mieć na społeczeństwo, dlaczego klientowi na nim zależy i jakie cele chce osiągnąć – uważa ekspert.

Profesor Andy Stalman jest autorem słynnej teorii: osiem uścisków zmienia świat na lepsze.

- Żyjemy w czasach, gdy każdy mówi o technologii. Słuchamy o robotach, maszynach, sztucznej inteligencji, algorytmach. Tymczasem ludzie szukają emocji, uczuć. Marki powinny zrozumieć jak ważne jest przytulanie klientów, opiekowanie się nimi, ułatwianie im życia – wtedy wszystko zmieni się na lepsze. Jeśli codziennie wykonamy osiem trwających sześć sekund uścisków z obcymi osobami, doświadczymy chemicznego wpływu na nasz mózg, co wzmocni naszą uprzejmość, hojność i zaufanie. To doświadczenie wykonywane na dużą skalę, czyli gdyby wszyscy ludzie zaczęli się przytulać, nie tylko marki i firmy, wytwarzało by się tyle hojności i zaufania, że świat stałby się lepszy –wyjaśnia Andy Stalman.

Ekspert podkreśla, że ludzie dzisiaj nie chcą już tylko kupować rzeczy, lecz szukają emocji.

Jeśli chcemy tylko kupować, to online można to zrobić szybciej, łatwiej i nawet taniej. Jeśli oferta jest bardziej wciągająca, czyli pozwala, pooglądać, powąchać, dotknąć czy skosztować produktu – wszystkie zmysły są zaangażowane. Wtedy to już nie jest sklep tylko „świat marki”. Tego online nie może zaoferować. Zatem centra handlowe muszą zaproponować klientom bardziej wciągającą ofertę: odpoczynek, nowe doświadczenia, nawiązywanie relacji. Jeśli tak będą robić to tradycyjny handel czeka świetlana przyszłość – tłumaczy prof. Andy Stalman.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gosia 2018-10-06 13:34:39
    POPIERAM to przytulanie się, nie znałam wcześniej tej Teorii Stalmana, ale jest genialna w swojej prostocie, może zanikłaby ta wszechogarniająca fala bezsensownego (i bezkarnego) hejtu :)))

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.