PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Anja Rubik ponownie twarzą CCC

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 wrz 2015 08:14

Anja Rubik ponownie twarzą CCC

Salony CCC witają sezon jesienno-zimowy nową odsłoną kampanii reklamowej, w której ponownie wzięła udział Top Modelka – Anja Rubik oraz jej mąż Sasha Knezevic.

REKLAMA

Tym razem marka CCC zaprasza swoich klientów do Paryża, na ulicach którego zaprezentowana została najnowsza kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi. Obie marki są dostępne jedynie w salonach CCC.

Nowa sesja przedstawia modeli uchwyconych w butach Lasocki i Sprandi w różnych życiowych sytuacjach: w parku, na ulicy, w kawiarni czy charakterystycznym paryskim mieszkaniu.

Sesja kolekcji dziecięcej skupiona została również na dwóch markach: obuwia skórzanego Lasocki Kids i Young oraz marce Sprandi dla dzieci.

Założeniem nowej sesji oraz kampanii reklamowej jest zbliżenie wizerunku marki CCC do konsumentów oraz przedstawienie szerokiego wyboru głównych marek, na różne życiowe okazje.

Skupiono uwagę na atrakcyjną ekspozycję produktów w specjalnie zrealizowanej sesji produktowej.

W salonach CCC znalazło się wiele nowych materiałów POS, które komunikują architekturę portfolio, w tym wszystkie marki występujące w salonie CCC, ich atrybuty oraz atrakcyjny poziom cen.

Szczególną uwagę zwrócono na markę obuwia skórzanego Lasocki oraz markowe buty sportowe Sprandi.

W przypadku marki Lasocki zostało podkreślone, że to wyrób z naturalnej skóry oraz fakt, że produkcja kolekcji odbywa się w Polsce, w nowoczesnym zakładzie CCC w Polkowicach na Dolnym Śląsku.

Marka CCC to lider nie tylko sprzedaży obuwia, ale również świadomości wśród Konsumentów w Polsce z najwyższym poziomem znajomości marki w kategorii obuwie: spontanicznej 29% oraz wspomaganej 81% (badania ilościowe IQS, cała Polska, maj 2015).

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA